sobota 10. dubna 2010

Cyrile, ty jsi křesťan? Tak mi nelži!

Dnes žádný obrázek, nehodí se to do tak rozporuplného dne. resp. ta první část dne neměla chybu. v krásných ztrátách jsem otevřela notebook, připojila se na tamní wifi a ... polská tragédie! vnitřně mě to dost vzalo. katolickou zemi, jakou Polsko bezesporu je, zradil bůh. na místě historické tragédie jim sebral ty, kteří se chtěli poklonit padlým. hlavu státu, jiné vysoce postavené a pozůstalé po obětech.

dnešek jsem strávila v praze. cílem byl CodeMode. stará karlínská hala, kde pobíhaly děti a jiná zvířata jako třeba psi. občas zavoněl odněkud joint. a jinak spousta zajímavých a originálních věcí a věciček. mě nejvíc zaujal houpací koník z polymeru jako náhrdelník. a jedny velmi extravagantní náušnice. obojí si objednám z fleru. jsem se rozhodla. trošku mě zklamala deers-kamila. kdyby jelínky krásně vystavila, aby se veřejnost mohla pokochat, nemělo by to chybu. její jelínci však byly v plastových krabicích a lidé se v tom přehrabovali tak, že se k tomu člověk nedostal. škoda, no. // ale jinak jsem zase ještě větší námořnice. a mám novou gepardí čelenku.

tenhle týden, ten teda byl. vedoucí práce začal spolupracovat. plusovej bod. vyučující na literaturu nikoliv. minusovej bod. ve čtvrtek jsem udělala tu syntax. milion plusových bodů. a pak jsem šla po škole rovnou do vlaku na kolejích, kde byla kapela s neuvěřitelně roztomilým bubeníkem, který měl kompletně potetované ruce, ááááách. prý nobody knows či co. a dorazil tam kníže schwarzenberg. koncert byl super. sic prostě covery od kiss a mrtě jiných kapelek, ale byla to slušná show. do toho pardubice počtvrté porazili lbc a vyprovodili tak koťata ze semifinále. pak jsem se zakeclala s pájou na baru a to byl můj konec. ráno totiž vstávačka sakumprásk brzy a od sedmi škola. a od devíti pak samotný václav moravec! nejlepší přednáška vůbec. umí tak poutavě vyprávět, je neskutečně chytrej a to, co dělá, dělá fakt dobře! pak další schůzka v ice-prentau a dopilování marketingové kampaně. a pak už jsme to odprezentovali. bezva ovčinec. // a jsem megaunavená po celém týdnu. téra

4 komentáře :

Adonis aka Martina řekl(a)...

Jj, tak to věřím, že jsi tak unavená - po takovém množství nových vjemů. Co je to CodeMode? Nějakej módní veletrh? Václav Moravec osobně, páni. O čem kecal?

terka řekl(a)...

CodeMode je Prague Free Fashion Weeekend. různí šikovní, tvořiví lidé s extravagantními kousky. // Václav Moravec vyprávěl o práci, o Otázkách, o politicích, bylo to hrozně příjemné:)skvělej chlap.

Adonis aka Martina řekl(a)...

Aha a kolik vás to studuje?jste nějak rozdělený do skupin? A ta přednáška byla spešl pro vás bo to bylo nějak v rámci fakulty?...co jsem koukala tak na UHK se pořádá docela hafo různejch přednášek/seminářů a já nevim čeho..je tam aj ňákej filmovej klub, ale nevím jak to probíhá...ale zatim jsem nezaznamenala, že by tam byly hvězdy takovýho formátu :o)

terka řekl(a)...

na mém oboru je nás ve třeťáku sedmadvacet, takže pohoda. tahle přednáška byla v rámci jednoho jazykového semináře, který má pod název Komunikace je... a každý týden je komunikace něco jiného a přijde nám o tom vyprávět někdo z oboru. Teď byla komunikace rozhovorem/interview, tak tu byl Moravec. Náš vyučující je úžasnej člověk, který pracuje pro jednu pražskou PR agenturu, dělá hlasového poradce na ČT a dělal tuhle práci i pro Novu, vyučuje v Praze na žurnalistice a zná zajímavé lidi. V zimě jsme měli tu měli Marcelu Augustovou, a teď třeba proděkana FSV v Praze, Jiřího Hrabovského - bývalého redaktora ČT, majitele PR agentury, příští týden tu bude někdo z pražského magistrátu, pak nějaký fotograf ... sice to je v rámci předmětu, ale máme tyto přednášky v univerzitní knihovně a mohou se přijít podívat i jiní.