úterý 25. května 2010

bylo-nebylo aneb once upon a time

jestli umí někdo zpívat "live" stejně dobře jako na desce, pak je to avril lavigne. nejsem její skalní fanoušek, ale když jí někde slyším, nevypínám ani nepřepínám dané médium. při učení se to dobře poslouchá. rytmuse mám na ráno a na večer, bullet nebo enter shikari mě příliš ruší, ještě mě baví při učení poslouchat die happy. jenže... jsem si dnes otevřela hruškový kompot a při videoklidu ke "goodbye" se mi decentně zvedl žaludek, hlavně když vytáhne z mrazáku zamraženou hlavu z igeliťáku. // včera jsem si otevřela ještě starý notebook, kde mám mechaniku a sjela jsem osm dílů californication a už mi zbývá posledních sedmdesát stránek a už dorazím tu pětisestránkovou bichly od kožíka. zajímá mě, jak to dopadne s mrštíkem a braunerovou. ale nic moc, když to na povrchu zemském mrštík stejně dobrovolně zabalí. jinak tak skáču od jednoho k druhému, protože mám pocit, že 19. století jsem zmákla právě díky této knize. a tak se pomalu přesouvám ku 20. století, ze kterého jsem komplet dělala v minulých třech týdnech dvě zkoušky, takže to bude snad jen příjemné opakování. do toho jsem dnes vytáhla antologii české poezie 1945-2000, která se poeticky jmenuje "pegasovo poučení", jsou to jen jednotlivé básně, ale vzadu jsou zajímavé medailonky. 

konečně mám růžový šátek do vlasů ála uklízečka, sháněla jsem takový věky a nakonec ho objevila v šatně zcela omylem. xxx příští týden praha, musím zkouknout něco na sebe ke státnicím. // se už objevil přesný rozpis obhajoby a státnic. 

ruský trenér bykov dokázal docenit český team, ne tak ruská média. vím, že ruský dreamteam nemohl chtít nic jiného než zlato, ale nemají ho, proto mě trochu urazilo, že si mnozí z ruské sborné strhávali stříbro z krku. jen pavla dacjuka mi bylo líto. měli silný tým. jenže tým individualit. ilja kolvačuk byl vždycky solitér, bylo mu to dlouho vyčítáno. teď už hraje sice více pro tým, ale stejně si myslím, že mít jen tým hvězd nemůže nikdy sekat dobrotu. ovečkin a malkin se v nhl přetahují o jednotlivá ocenění, crosby se jim směje. a zbytek je detroit, haha. // finále nhl chicago vs. philadelphia. překvápko jak sviňa. vždyť tuším loni byli flyers v nhl snad úplně nejhorší. pokud ne loni, tak předloni určitě. fandívala jsem jim v době, kdy tam hrál svoboda a obr lindros. a oba rybařili. a hráli golf.

jinak mám náušnice, které jsem viděla na code:mode u weggart. na fleru je už neměla, a já litovala, že jsem je promarnila. křiklavé drátky sbalené do kuličky. a teď mám tyrkysové. téra

2 komentáře :

Theresa řekl(a)...

ahoj, ahoj .)
tvůj blog sleduji už delší dobu. jseš mi stylem psaní hodně sympatická, na nic si nehraješ. jen tak dál :b

můžu se zeptat, co studuješ?

terka řekl(a)...

jééé, děkuju, to mě potěšilo:) // studuju českou filologii (čeština a literatura) se zaměřením na mediální činnost