neděle 2. května 2010

slušný holky jsou už ve dvě doma

      jelen

      terézie

... tuhle fotku jsem našla v kompu zcela náhodou a pobavilo mě, jak je stará. tak se můžete podívat na téru ála mimozemšťanku. // weekend je zatím takový pošmourný, což mi zase tak nevadí, protože mě to alespoň neláká ven a nutí mě to číst a učit se. ačkoliv... v pátek jsem vyrazila s partičkou na čarodějnice na přehradu. čímžto děkuji ivě, mirkům, vajťasovi a zděndovi za fajn večer, ostatní to dost zmršili. langoš byl gumovej, můj letošní první a uáááá. dělala ho jakási brigádnice a půlku mi ho sežral woltrák, kterého jsem tam potkala. s láskou jsem vzpomínala na ten předvánoční křupavý ze staromáku. počasí bylo fajn, to zase jo. po tom extempore, co tam předváděla káťa a následně vzteklý macmac, jsem byla ráda, že jsem o půlnoci doma. včera jsem se zabejčila rozhodnuta dočíst od pelce ... a bude hůř! ta knížka mě bavila asi tak prvních sedmdesát stran. nápaditá, neotřelá, máničkovská. pak to bylo jen opakování těch samých námětů - sex, chlast, sex, chlast. až poslední část popisující emigraci se mi líbila. dorazila jsem ji dnes ráno. opět o ní nemůžu ani chvíli přemýšlet, do čtvrteční zkoušky chci přečíst ještě dvě, a tak jsem rovnou sáhla po janu novákovi a jeho knize "komouši, grázlové, cikáni, fízlové a básníci", což jak jsem pochopila z úvodních dvou kapitol je o tom, jak se v roce 1992 přesunul se svojí rodinou do československa. nicméně vím o něm, že jeho rodina žije nadále v chicagu a on do čech velmi často létá, takže předpokládám, že na konci knihy se všichni vrátí zpět do států. xxx jediné, čím by mohl být tenhle blog užitečný je, že byste si mohli sepisovat seznamy a chodit s nima do knihovny půjčovat si to, co vám doporučím, haha.

včera jsme s pirátem vyrazily za kultůrou. arkana-káva, sport ve znamení svazáckého večera. jsem pitomá, že jsem si nevzala to mávátko s holubicí, celý večer jsem tam totiž pemýšlela o tom, že by to byl skvělý vzor na tríčo. ještě o půlnoci tam bylo dost prázdno, tak jsme se přesunuly do laguny. v podstatě to splnilo má "očekávání", na parketu se svíjeli kohouti v bílých a růžových tričkách a všemu tomu vévodil martin hranáč z vyvolených. objevuje se v náchodě nějak moc často, grrrrrr. poté nemilá návštěva, takže jsem ve dvě byla doma. neunavená, čilá, fresh. 

naproti stojí vysoká bříza porostlá listím, krásně se to všechno za posledních deset dní vyklubalo. fascinující. // rytmus pořád u mě vede. v podstatě jsem uložila do hlubokého kouta enter shikari, bullet for my valentine a funeral for a friend, moje lásky posledních týdnů. neposlouchám už ani mother´s angels či mlsnou od divokýho billa. teď je tu prostě rytmus. ach. xxx takže jdu vařit těstoviny se špenátem a učit se literaturu. odpoledne se chci dívat na jeden film.  sbohem a šáteček. téra

5 komentářů :

Mona řekl(a)...

Krásná věta!!(rytmus pořád u mě vede. v podstatě jsem uložila do hlubokého kouta enter shikari, bullet for my valentine a funeral for a friend, moje lásky posledních týdnů)...Taky je zboznuju.

terka řekl(a)...

na Enter Shikari jsem si poslední týdny ujížděla hodně, spojení elektroniky a HC se mi zdá jako dobrý nápad. ale teď Rytmus si zabil:XDDD ach

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

heh ty si děláš legraci ale já už si pár knížek z tvýho blogu poznamenala a už se na ně těším! teda až v létě až bude klid a čas :)
btw ta fotka je hustopřísná!

terka řekl(a)...

musím říct, že jsi mě s tou literaturou potěšila!:) taky si vedu seznam toho, co budu číst po státnicích:)

natálije řekl(a)...

TO JE HROZNEJ MAZEC TA FOTKA!