neděle 16. května 2010

vždycky jsem si myslívala, že alkohol není zdravý. je zdravý!

když jsem si před pěti lety zakládala blog, měla jsem v podstatě jen dvě možnosti. blog.cz a bloguje.cz. ještě existoval blogspot, ale o tom mi machy neřekl. a tak jsem zapustila kořeny právě tady. na nějaké to bilancování je čas, to se dneska neuskuteční. když si takhle občas projíždím blogy na bloguje.cz, jsou specifické svým intelektuálským duchem, který se u mě vskutku nevyskytuje. jsem takový ostrůvek snůšek a blábolů mezi globálním oteplováním, kácením deštných pralesů, předvolebními kampaněmi politických stran, počtem mláďat tuňáka modroploutvého, máchovými veršíky a jinými velmi užitečnými věcmi, ze kterých si pokaždé něco odnesu. a já tu servíruju plky z každodenního života osekané o to nejpodstatnější, hehe. zrovna včera jsem se po dlouhé době ožrala. jo, fakt. jsem sváteční pijan. to za á. a když piju, tak s grácií. držím tequillovou linii, ne nadarmo jsem tequillová lady. včera jsem pozřela i zelenou. ano, přesně ten alkohol, který považuju za dobré kloktadlo. za bé nic není. prostě piju fakt naprosto výjimečně. on si beztak pořád každý myslí, že jsem napitá v lepším případě, zhulená v tom horším. stále in a good mood. tak to má být. takže včera měl sport, diskotrysko, kde hrajou i promovaní inženýři, narozky. a tvrdej byl zapolovic. asi tak celý náchod city se tam sešel. koloušek dokonce musel běhat celou noc s tácem a odnášet skleničky. dostávala jsem panáky, aniž bych věděla odkud a u toho jsem si srkala gina s tonicem. znamením, že mám pít dál bylo, když jsem si slušně na baru požádala o ginger tonica. jako zázvor že jo. a přinesli mi dalšího gina s tonicem. v pět jsem byla doma jako na koni poté, co jsem uklidňovala piráta, že stalkeři téměř neexistují. xxx ten hokej! ten hokej! ono snad bude finále dánsko-švýcarsko. // CHELSEA. drogba scored the goal a čech chytil penaltu. asi navrhnu big pítovi, zda by zase nepřijel s některými chelsea chlapci do prahy na můstek něco předvést jako před lety. jsme teď takoví fejzbuk frendi, tak si to můžu dovolit, hehe. důležité ale prostě je, že chels má double, vyhrála pohár nad chlapci z portsmouthu. xxx pak taky nhl. boston a phila. pětatřicet let se nic takového neudálo. boston vedl na zápasy 3:0 a flyers otočili. a to ještě v sedmém zápase prohrávali na ledě bruins 3:0 a stejně to dali, stejně to otočili a zahrajou si finále východní konference. /// nemusela bych číst už vůbec nic, bloumala jsem kolem knihovny a vybírala si něco pro své potěšení. a stejně. zbabělci od škvoreckého a úkryt od hostovského. tomu se říká poznamenaná studiem. // dám si lymfo a ještě asi během odpoledne stopro usnu. a to mám napsat polemiku na svoji esej na literární kritiku. nevím, jak mám polemizovat nad esejí, když mi velmi nápadně polemizuje hlava a žaludek. kocovina, no. téra

Žádné komentáře :