pondělí 7. června 2010

chilling out

víte, co je nejlepší na hel-looks.com? rozhodně věkové spektrum! jsem nadšená, když vidím zajímavě a neotřele oblečené "babičky", které se nebojí barev a různých zajímavých střihů. na druhou stranu lze objevit i dvanáctiletou dívku. většina streetových webů se nezaměřuje jen na mladé, ale hel-looks pravidelně sleduji už téměř čtyři roky a je pro mě rozhodně nejzajímavější. seveřani to umí. lol. xxx a jinak pleasure seeker, já nemám slov, ta slečna je skvělá. zajímavá, neotřelá, originální. další z těch matek, před kterými smekám. /// didier drogba byl propuštěn z bernského špitálu, vypadá to, že si na ms zahraje. musí!!! // zasraní proletáři a poetisté mi vůbec nelezou do hlavy. jak se to mám všechno naučit? at o už jsou věci, které v hlavě mám. učila jsem se je před měsícem na zkoušku, ale je toho hrozné kvantum. // v neděli přijede opět putovní sekáč // jdu vzít šelmu podél řeky na prochajdu a nacpat si do hlavy nějakou music, potřebuju trošku chilloutu. téra
 
update: aby to nevypadalo, že přes samé učení si nevšímám dění kolem sebe... nedělní první zpráva, která se ke mně dostala - smrt LADISLAVA SMOLJAKA. je to hrozně smutná záležitost a rána pro český humor. hry járy cimrmana jsem viděla živě mnohokrát. hospodu na mýtince dokonce dvakrát, jak v podání Svěráka, tak Smoljaka. RIP!!!

Žádné komentáře :