neděle 27. června 2010

mejdan is over, takže CHARAŠO!

     divkavklobouku

     jakmithezkyden

celý dnešní den spím. teď jsem se probudila z jednoho ze stopadesátiosmi snů, a to jen proto, že mi zvonil mobil. ve čtvrtek dorazila večer téra a vyrazily jsme hned do víru nočního života. resp. jen tak posedět, pokecat, probrat poslední týdny, páč až na support u státnic, jsme se fakt x týdnů neviděly. ráno jsme se vyfikly a kráčely jsme si to okouknout indiánku ve svatebním. dojatá jsem byla už od momentu, kdy jsem slyšela troubení klaksonů. pak vylezla ta nejkrásnější. pepa v obleku byl taky velmi fešnej, celý obřad byl v pohodě, jedno oko (nejen to moje, lol) nezůstalo suché. chomout na krk. poté káva ještě spolu s kachnou na zahrádce u beránku, velmi příjemné změny. odpolední veselé povzbuzení na zámku a večer že si jen tak zajdeme na drink. ozval se zděnda, že se přidal. polovdovec macmac, jehož káťa byla marod, a tak jsme se sešli v MP. už v podvečer jsem nebyla úplně ve své kůži, nicméně jsem to překonala, pila mojito, sledovala fotbal, smála se, kafrala a tak. vuvuzely se objevily i v marcu, což mě vyděsilo i rozesmálo zároveň. mac, starý to lichotník, měl silácké řeči, jako mívá obvykle, když se opije a dělá dojem na ženy, takže jsme se s térou dohodly, že ho trošku vytrestáme. naše používání lesku na rty, následné olizování rtů, pomrkávání na maca a sahání na něho, ho přivádělo do neskutečných rozpaků, červenal... musely jsme se smát. zhruba po půlnoci jsme se přesunuli do blues baru, kde probíhala retropárty. na parketu "řádil" opět už asi náchodský usedlík martin hranáč, hrály se songy mého mládí. hrozné spojení, hehe. ale jako fakt.do té doby jsem jakžtakž koordinovala alespoň téru, protože jsem pila celý večer jen mojito a vodku s džusem. ale pak jsme si daly v parčíku veselé cigárko, potkala jsem kubu a musela jsem si s ním "nutně" dlouho vyprávět. téra usínala na lavičce, tak jsem jí pořád opakovala, že už jdu. moje noc pokračovala hlavou v míse. ráno jsem byla fakt libová. a to hlavní "ekšn" měla přijít až právě v sobotu. bridget jones, spánek a zase filmy, pak dorazil macmac a zděnda s myslivcem, ale já byla rozhodnutá NEPÍT. ano, nepít. v sobotu dopoledne přišli moji milí novomanželé z pátka. přinesli mi květinu k narozkám, dali si coffee a mělo se pokračovat večer. asi tak od čtyř hodin jsme se s térou malovaly, její pokus o mé horní oční linky dopadl mým hysterickým smíchem, páč jsem vypadala jako číňanečka. asi tak třikrát jsme se převlíkly. jako nejvíc nejlepčí. macmac je velký pěstitel růží a spousty jiných květin. na chlapa netradiční koníček, ale o to hezčí. a tak jsem dostala různorodý koktejl květin v pugétu. neskutečné dárky. nejsem materialista a potěší mě fakt cokoliv. a těšilo. (právě jde na trávník joe cole). dívám se na fotbal. včera mě potěšila ghana. // rozšířila se opět má sbírka ovcí. (3:1 pro německo). bylo nás hodně, bylo to hodně příjemné. přesun do sportu, kde jsem dostala další květinu od věštce. kolem druhé jsme zůstali opět my čtyři. pohovořila jsem po dlouhé době s čersvět upgrejdovanou verčou z bc. na mgr., pak s několika chlapci, kteří si stále myslí, že jejich lehce primitivní vtipy dělají dojmy, checht. v pět, kdy posledním songem byl konečně rytmus, odcházeli. téra odjela, shodly jsme se na tom, že to bylo super, ale už bysme fakt nedaly další večer/noc venku.

zítra se navracím do procesu hledání práce. tenhle týden se chystám na pracák. v úterý mám promoci. tak jo. jdu si dát nanukáč, dodívat se na fotbal, který zatím probíhá podle mých vizí a pak se uvidí. téra

3 komentáře :

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

ty máš narozky? tak to Všechno nejlepší!!! Užívej si a hodně štěstí při hledání práce a hodně lásky a spokojenosti a vůbec měj se skvěle :)
a opět se si hezky početla mám ráda líčení mejdanů :)

terka řekl(a)...

děkuji:)))) // tohle byl třídenní megamejdan, ještě teď jsem z toho unavená:) // jak přijímačky?

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

vícedení mejdany jsou nejlepší akorát to chce pak čas na regeneraci :)
no výsledky příjmaček furt nevim navíc nerozumim stránkám karlovky takže už to tam možná někde je ale neumim to najít no děs! díky za optání :)