neděle 20. června 2010

nejasná budoucnost s prvky fantasy

    myfuture

od pondělka jsem byla na novo-passitu, abych se uklidnila. zvýšila jsem dávky a mělo to ucházející účinky. ve čtvrtek večer jsem přestala být nervozní, hezky se vyspala a ráno mě mamka vezla do lbc. v podstatě jsem se nestihla ani bát, protože jsem šla nečekaně na obhajobu jako první, můj vedoucí práce musel na státnice ještě jinam a i na samotné státnice jsem šla dřív. čas se teda nedodržoval. na potítku jsem byla o chvíli menší dobu, než jaká byla pro to určená a samotné zkoušení trvalo hodinu místo plánované půl hodiny. literatura i média byly fajn, otázky z gramatiky jsem měla taky ucházející, ale přesto jsem se do toho zamotala. nicméně jsem tušila, že projdu, protože jedna ze zkoušejících už napsala na papír moji známku z gramatiky. tak se mi ulevilo. když jsem se po další hodině a půl dozvěděla, že jsem státnice udělala, dostala jsem takovou migrénu, že ještě teď mě z toho začíná bolet hlava, když si na ni vzpomenu. pak jsme šly na oběd a domů. zrušila jsem zahrádku s macmacem, vzala si brufen, vůbec jsem nestíhala odpovídat na kvanta gratulací a usnula jsem. xxx včera den D, all day long party. nejdříve rodinná ekšn na chalupě a pak indiáneččina rozlučka se svobodou. spousta milých malých i velkých překvápek, hodně alkoholu, veselá společnost, nečekaní "striptéři'" a pak přesun mezi mužskou společnost. po cestě jsme si s juditou cpaly růže do vlasů a pak už se pařilo. můj první dotaz na baru zněl: vypila jsem litr mojita, s čím se to dá kombinovat, abych tu neupadla. a tak mi byla zakoupena tequilla, haha. a pak jsem stejně míchala asi tak úplně všechno. a špatně mi nebylo! bylo nás hodně, bylo to hrozně fajn. // nikdy mě nenapadlo, že tam budu téměř až do rána s kachnou a rykim. a největší pecka. věštec. už jednou mi četl z ruky. a včera mě, a nejen mě, rozebral. doslova a do písmene. mé nejtmavější stránky i věci, které veřejně neprezentuju. xxx zajímalo mě, jestli moji kamarádi jsou vskutku takoví, jací si myslím, že jsou. seděli tak různě kolem. neznal je a rozebral je až běda. kachna z toho, co se dozvěděla byla taky mírně (mírně?) zaskočená. 

dnes si vymazlím CV a zítra oficiálně začínám s hledáním práce. téra

update: indiánka mi dnes přivezla svatební koláčky a nakázala mi sníst ten rohový pod stolem, abych se do roka vdala. poněvadž takové plány vskutku nemám, snědla jsem ho jako slušný člověk u stolu. ale normálně jsem dojetím brečela, když se tu stavila. nevím, jsem nějaké jedno velké slzavé údolí. včera jsme si po dlouhé době fakt přátelsky popovídaly s kachnou a nakonec nám oběma tekly slzy. občas si člověk potřebuje takhle popovídat. // takže v pátek na radnici za indiánečkou, až řekne ANO. věřte, že není čistčího a bezelstnějšího člověka, než je tahle holka. čím déle ji znám, tí více si jí vážím. je hodně kvalitním člověkem.

za chvíli se budu dívat na brazílii s pobřežím slonoviny. didier nastoupí v celé své kráse a plné síle, hehe. // pár dní jsem teď ms nevěnovala příliš pozornosti, protože mě zaměstnával finiš ke státnicím a teď jsem pobývala na chalupě a včera ta skvělá akce, ale dnes se budu dívat. kamerun je prvním teamem, který ms opouští, etoo je hodně zklamaný. vyhrál champions league a doufal i v nějaký větší úspěch kamerunců. slováci jsou už taky na odstřel. sice je itálie tragická, myslím, ani nevím, zda gigi už zase chytá, ale tak tragická, aby se nechala porazit od slovenska, snad skutečně není. // anelka je rebel. podle mě to je týpek, který má ve svém "životopisu" snad nejvíc prostřídaných teamů a chelsea je team, kde zatím hraje snad nejdéle. a nejlépe! nevím, co se stalo mezi ním a francouzským trenérem, ale každopádně zbytek teamu stojí za ním, nic to nemění však na věci, že anelka šampionát opustil. podle mě je posledních pár let francouzská repre v nějakém útlumu a hledá se. tuším, že před čtyřmi lety ze skupiny vůbec nepostoupila, před dvěma lety na evropském šampionátu taky nezářila a vše vyvrcholilo baráží mezi francií a irskem a thieryho rukou (abych nekecala, ale pokud dobře pamatuju, šlo o baráž).

plány na příští dny jsou takové, že se pouštím do hledání práce. a taky musím dočíst kožíka, a v plánu mám zámek od kafky a nesnesitelná lehkost bytí od kundery a včera jsem si z knihovny přinesla dvě knihy od lustiga. zkouknu pár dílů californication, mám stáhnutí film milk a ještě tu mám osiřelá dvd z irska. téra

4 komentáře :

flamme řekl(a)...

tak jeste jednou gratuluju....

a jakou praci hledas?

terka řekl(a)...

Flamme, děkuju. ráda bych něco v médiích, psaní, novinařina. a pak mě láká dělat delegátku CK, nechat se někam vyslat pryč na pár měsíců. ale na to si asi budu muset časem udělat kurz.

Martina aka Adonis řekl(a)...

Tyjo, gratulace, jseš holt borka! :) Počkat počkat, já myslela, že se ještě hlásíš někam na vejšku? ...ale tak hodně štěstí s hledáním práce, jsem sama zvědava, kde zakotvíš :) budu tě tady muset šmírovat, jak bude čas :))

terka řekl(a)...

vejška by byla jen dálkově; už pracovat, pracovat:)