středa 30. června 2010

spondeo ak policeor

       ymylove
 
takže... jsem měla pod minulým postem koment od nějaké slečny. tak mě potěšil. jenže on ten samý byl na x jiných blozích. takže slečna si takhle nahání čtenáře. jako proč? to je zase další z těch, co se předháněj? hmmm, a takhle teď "frčí" blogy. xxx den v hk. měla jsem dát kafe s důšou, jenže to by nebyla ona, kdyby to nějak nedopadlo. tak jsem se alespoň viděla s janou. jsme si tuhle říkaly, že musíme naše intervaly rovnající se společnému kafi jednou za dva roky zlikvidovat a vídat se častěji. a tak jsem čekala před soudem, šly jsme na oběd a výborné frappé. // poté jsem si koupila nové plavky. ty jo, fakt fešné, se mi líbí. ale stálo to dřiny vybrat ty nejlepčí, hehe. a pak jsem neodolala dlouhému tríču až kamsi do půl stehen. k elasťákům ideální. v telly wejl jsem si zase vyhlédla fialkovou gepardí kabelku na řetízku. to je v podstatě fejk, ne? ten, jak všechny fashionděvy ječí, že fejky ne, ale tohle jako jo, to si omlouvají. pořád jsem si říkala, že na to kašlu a že ve futuru narazím na nějakou, která mi přeci jen bude lépe sedět i k jiným věcem (ano, já takhle taky občas smýšlím, heh). chyba lávky. černé baleríny, které teď pořád nosím a mám je od loňska, tam byly pouze jedny jediné v malém čísle a zbytek byly batikované baleríny. to fakt někdo bude nosit? pak mé oko zbystřilo námořnické mokasíny, jenže já zkrátka chci černé baleríny. no, takže jsem je tam nechala. tady bylo opět značně zřetelné, že v čem běhali všichni irové už vloni, se letos dostalo i k nám. "nasrávačky", které jsem si přála a měla jsem svoji jasnou představu, jak nízko musí mít rozkrok, jsem samozřejmě nesehnala. a vůbec, chtěla jsem si udělat radost a nikde nic moc. xxx zalila jsem doma orchidej a doplnila vodu svému malému květinářství a teď se tak povaluju, protože nikdo nikam nejde. ano, ve středu večer mrtvo.

taky jsem včera měla promoci. a bylo to poněkud dobrodružnější. kdyby měl joey tribianni ještě jinou babičku než tu italskou, která nerozumí anglicky, tak by měl moji babičku. už si to myslím delší čas a včera jsem se v tom jen utvrdila. lol.

mám diplom, vyzvedla jsem si svoji bakalářku. už nikdy nezapomenu spondeo ak policeor a vůbec, byla jsem v lbc školně nejspíš naposledy.

zítra si jdu nechat upravit svůj účes ála nasraný lev a shánět ty balerínky. a taky svatební dar. kupujte něco někomu, kdo všechno má, protože mu rodiče už asi tak v prenatálním věku začali shromažďovat věci do výbavy.

v sobotu ten svatební mejdan.

přála jsem španělům. a bylo jim dopřáno. portugalci vypadli. téra

2 komentáře :

Martina aka Adonis řekl(a)...

Jojo, tyhle komentáře znám...(naštěstí mám nastavené, že musím všechny uživatele a jejich komenty schválit...) Už jsem párkrát přemýšlela, jestli je to upřímné, ale povětšinou to byl buď spam za účelem zisku (jakási firma nabízející satelity či co) nebo podobný případ, jako tu líčíš ty...takže jsem je poslala rovnou do koše :D

terka řekl(a)...

člověka to potěší, a pak zjistí, že je to kopírované:XDDD