neděle 6. června 2010

vystupuje fatálnost do popředí?

      akoratprome

blouzním. v noci jsem měla další z naprosto ujetých státnicových snů. v tiskárně mi polili úvodní dvě strany bakalářky nějakou omáčkou a vynechali v úvodu písmena. a všichni mě přesvědčovali, že s takovouhle prací jít ke státnicím skutečně nemůžu. a pak jsem zjistila, že jdu až za čtrnáct dní. copak už nebudu mít vůbec žádné klidné spaní? v okruzích máme věci, které po nás nikdy v životě ve škole nikdo nechtěl, a taky nám je nevyložil a ani nezmínil. xxx včera se zase na chvíli zdálo býti všechno na chvíli normální. vyvenčila jsem svoji novou košili, kterou jsem si pořídila (nejen) ke státnicím. černou čelenku s mašlí, podpatky, zara svetřík, který jsem teď dlouho nenosila, protože jsem si zvykla na ty delší propínací svetříky, kterých je pořád plný primark, mé nové epesní sluneční brýle a šlo se. káťa pracuje pro mary kay, takže zajímavé tipy a doporučení. zítra si jdu pořídit zlaté oční stíny. ooo takže arkana byla fajn. macmac má nové auto, které třikrát denně myje. pak jsme se ve složení já+indiánka+iva+zděnda přesunuli do sportu. odešla jsem až v momentě, kdy dozpíval rytmus. takže o půl třetí. xxx dnes jsem v zoufalství, kdy jsem si neustále opakovala cyrila a metoděje, šla raději pinkat s volejbalovým míčem a pak pálkama, které nám kdysi táta přivezl z německa. a opět návrat ke skriptům a tisícům papírů a řešit, jaký je rozdíl a posun na trase - preromantismus-romantismus-novoromantismus. potřebovala bych kolem sebe nějaký literární kroužek, se kterým bychom to všechno probrali. // nestíhám nic jiného než číst od hrabáka starší českou literaturu a pak moji bibli průvodce po dějinách české literatury. téra

1 komentář :

lední brtník řekl(a)...

hehe, dobrá fotka.