neděle 11. července 2010

den letní, den tropický

      disorder

budu psát častěji, ale jen krátké vskutku aktuálnější věci. alespoň dokud je takové vedro a mě nebaví sepisovat litanie svého okrouhaného života. takhle tu napíšu pár aktuálních zcenzurovaných věcí a bude, lol. včera jsem všechno krásně uklidnila do růžova, jak já říkám, párkrát jsem zašla do toho šíleného vedra s dorotkou a upadla do komatu. indiánka, která byla po noci, kdy jsme si spolu daly slušně do nosu, fresh a skrze mobil mi oznamovala cosi o večerní tropické noci ve skalici. ani jsem netušila, na co kývám. nicméně jsem před sedmou sedla do auta a vyrazila, protože tam prý budou úplně všichni. nebyl tam nikdo. tak jsem si koupila malinovku, šla si prohlédnout program a usalašit se kousek od podia, poslouchat a čekat. indiánečka dorazila jako první. pak pirát. pak mejty, marťas a spol. pak monča. a pak už jsem jen poletovala mezi všemi a vším. pak mi přišla milá sms. tak jsem měla ještě hezčí večer. indy a mejty pily, nosily medovinu i mě, ale já jako řidič jsem ji bohužel posílala dál. ohňostroj, divokej bill revival, kolotoče, střelnice. díky zálibě mých kočiček v medovině jsme se pak musely loučit snad se všemi stánkaři. mejty, která přišla o páteční večer vinnou cestování z prahy, hodně stála o to, aby u mě byl ještě malá decentní afterparty nás třech + marťase. ale indy ve finále cukla, že už nemůže další den poslouchat doma nářky, že to z ní táhne jako z výčepu, a tak jsem jí vyhodila doma. sama jsem byla ráda, že můžu vyvenčit dorotku a okamžitě zavřít oči. dnes den plný domácích prací a večer s mými chlapci fotbal na přehradě. go oranjes!!! téra

Žádné komentáře :