neděle 18. července 2010

on je rytmusův brácha? aneb weekend s "nepřítelem"

    souvenirs

    cookieandmilk

čekám, až mi konečně přestane padat net a odešle se mi mail pro indiánečku. aha, tak nic, zase to spadlo.... odesláno. cajk. // zbodla jsem kus pizzy a teď tu oddechuju a sepisuju jeden článek kvůli té stáži. tak do půlnoci bych to ráda odeslala. a padají mi oči. a mám chuť si něco pustit. // včera jsme seděli s badboyem ve skalickém murphysu, on nad kozlíkem, já nad pressem a najednou slyším zprávu, že hradečtí votroci porazili spartu prahu olééé. já měla radost, badboy nikoliv. ale já jsem šéf, no, hehe. // v pátek jsme jeli s ivou BUSEM do skalice. ano, čtete správně, i já jezdím občas busem. došly jsme do ronoxu, usadily se na zahrádce a čekaly na zdendíka. pokafovali jsme, posockadžusovali, pohovořili, pak přišel bb z fotbalu, a tak jsme to zabalili. odmítla jsem v noci vlést do splavu a rozvíjela jsem svoje teorie o vrazích, kteří sledují ze tmy v criminal minds. čehož se "bb" samozřejmě chytl a mé teorie jen přiživoval, tak jsem málem utekla. včera "vejlet" do ratibořic po svých. což byl docela hardcore, protože bylo fakt neskutečné vedro. však víte. a komáři byli všude. a my šli takovou lesní cestou. u studánky si natáčeli vodu do lahve a místo, abychom ji pili, jsme se polejvali, takže jsme působili na kolemjdoucí pofidérně a podezřele. to hlavně. lidé, potažmo turisté, jezdí a chodí do ratibořic, aby se podívali na sousoší babičky s dětmi a sultánem a tyrlem, na mlýn, na staré bělidlo, zámek, splav. my se usadili do stínu na parkoviště a čekali jsme na déšť, aby se nám to líp štrádovalo zpátky. // film cizinec. úplně jinej, než jsem očekávala. ta žena zmagořila. doporučuji se podívat. // protože celou noc pršelo, tak se mi naprosto dokonale spalo a dospala jsem snad spánkový deficit posledních dní. teď už jsem doma, čekám, až ségra upeče muffinky a pak chci dočíst tu nesnesitelnou lehkost bytí, páč mě nejvíc překvapil zděnda, když si tuhle vytáhl moji všudypřítomnou knihu z tašky a na přehradě se jal číst. muži, co čtou, jsou tak hot hot hot!!! a přidala se iva, že by chtěla od kundery žert, tak jsem jim přislíbila obě knihy na dovču do chorvatska, kam vyráží v sobotu. xxx a jinak jdu zase posílat životopisy bůhvíkam. třeba, třeba tenhle týden bude fakt fajn. a začne se obracet na lepší časy. // btw ála tvrdí, že badboy vypadá jako rytmusův brácha. taky mě to už napadlo. ale nemůžu mu to říct, aby si moc nemyslel, hehe. páč víte jak já a rytmus. téra

2 komentáře :

flamme řekl(a)...

jo, muzi, co ctou... nikdy jsem nemela muze, co cte, asi je nejak odpuzuju... :)

terka řekl(a)...

já měla dvakrát a bylo to coooool:) mám to ráda. trochu mi vadí, když mi kluk řekne, že poslední knížka, kterou četl je O letadélku káněti. Mně se ta knížka taky líbila, ale to mi bylo osm:XDDDD