úterý 20. července 2010

trocha letního podvečerního sentimentu

nezaměstnaný člověk má toliko námětů na přemýšlení. může si snít o dovolené a říkat si, že za rok..., může si snít o weekendovém cestování na západ a říkat si, že za pár měsíců po druhé, třetí výplatě..., může si snít o tom, že už brzy bude mít klid..., může přemýšlet o tom, co bude, až odejde... xxx chtěla jsem si to zkusit, tak si to zkusím. příliš nepočítám s tím, že bych se v praze usídlila nastálo. navíc se kromě šérování bytu s jitkou rýsuje šéring ještě s indiánkou a pepíčkem, takže super složení. připadala bych si jako doma mezi svými. // ve čtvrtek udělám bramboráky, otevřeme sira edwardse a budeme se všichni mít. před sebou ještě půlka léta. pak nejistý podzim toho, co bude. nebojím se, že bych práci nenašla. bojím se toho, co bude až budu pryč a badboy tady. ačkoli bych mu to nikdy neřekla. protože on se toho bojí. xxx dnes jsem strávila příjemný podvečer se zděndou a macem na zahrádce v arkaně. klasicky presso a meruňkový sockadžus, dým z elemek, o které jsme se šábli. pak jsme spatřili indiánčin cop jak užuž mizí od náměstí do tyršovky, takže jsem jí zavolala a už obývala zahrádku s námi. musím říct, že moji přátelé jsou zároveň moje rodina. už si skutečně vybírám. // čtu irské povídky. hladí na duši. vidím před sebou irský venkov a zalévá mě nostalgická pohoda, klid. téra

3 komentáře :

flamme řekl(a)...

a proc musis pryc a on musi zustat? :O

terka řekl(a)...

protože ho s sebou nechci:)

flamme řekl(a)...

:O aha