sobota 24. července 2010

všecko má svůj konec

    podzimnicity

všechno to tak rychle plyne. a já jsem hrozně pozitivní. fakt věřím v dobrý obrat. protože teď mi zase přišel zajímavý úkol v rámci jedné potenciální práce. a vypadá to slibně. takže nechci nic zakřiknout. a to jsem se novinařině vyhýbala. a podobným psavým pracem. xxx ve čtvrtek jsem nakoupila spoustu mléka a pytel brambor. a večer jsem pro šest lidí smažila bramboráky. no, já jsem udělala pouze těsto, smažil badboy s indiánkou. rodina se nezapře. jak si notovali. a hlavně jsem u blanchee na blogu našla skvělý tip na frappé, a tak od té doby pořád dělám frappé a nemůžu si to vynachválit, protože to je nejvíc největší lahůdka. zaexperimentovala jsem a zakomponovala jsem do toho i zmrzlinu, ale i bez ní je to suprtrupr. bramboráková párty se podařila. všech šest nás skvotovalo v podvečerních hodinách na balkoně, což je docela heroický počin, protože v tomhle bytě máme sice krásný balkonek plný truhlíků a květináčů s kovaným zábradlím a docela ucházejícím výhledem, ale oproti balkonu na brance je vskutku malý. a to si tam ještě indiánka dala křeslo, aby neseděla na vyhřátých kachličkách a nenastydla, lol. // na svatebním veselí jsem se mimojiné "poznala'" s ivankou. slečna, která chodila na základce do vedlejší třídy a spíše jsme se jen zdravily. před pár měsíci si mě přidala na fb. na svatbě jsme se bavily jako bychom se přátelily dávno a i teď na bramborákové párty k nám skvěle zapadla. xxx mac, iva a zdendík dnes odjíždí do chorvatska a pořád se jen hádají. jsem na jejich trípek vela zvědavá xxx nic moc nečtu, koukám na the incredibles a vzpomínám na svoje londýnské existování v rámci rodiny pyser, kdy kdykoliv jsem něco chtěla, aby ben s jackem udělali, musela jsem na ně právě přes hrdiny z úžasňáků. xxx a taky prci, prci, prcičky 4-7, protože to je, bohužel, intelektuálský filmový vrchol mého badboye. ale on se naučí, hehe. // pořád dokola rytmus všetko má svůj koniec, a taky marpo a funeral for a friend. téra

Žádné komentáře :