úterý 24. srpna 2010

a co si o tom myslíte vy...? z téhle otázky teď nebudu dlouho spát!

     macarons

     carpe diem

... začíná podzim. páč už zase na obrazovce řádí horacio v kriminálce. // za okny decentně prší a já jsem ráda, že jsem z prahy zpět. včera jsem dorazila do prahy a vydal se za alexem. totiž, můj vyučující z vejšky mi nabídl takovou externí spolupráci s PR agenturou, ve které pracuje. bylo to hrozně příjemné, poněvadž jeho šéfovou jsem znala z jednoho našeho školního workshopu, a ostatní jeho kolegové byli taky moc příjemní. po domluvení co a jak jsem si vyrazila o ulici dál navštívit v práci na chvílí péťu, kterou jsem neviděla už od vánoc, sice jsme spolu hovořily jen chvíli, ale těším se na další setkání, poněvadž my si pořád máme co říct. poté jsem si dala kafe u mc, připojila se tam na nějakou síť a vesele rozvíjela konverzace na všechny internetové strany. následný přesun do nuslí. setkání s jitkou a freťákem milošem, do toho dorazila naprosto nemířená střela baru a bylo veselo. večer ve společnosti s citrusem a toníkem. naštěstí jsem v sobě měla velký pud sebezáchovy a věděla jsem, co mě druhý den čeká..., a tak jsem se lehce po jedenácté vydala na kutě...

... povšimněte si odstavců... muhehe

... ráno jsem se vydala směr anděl, dostala jsem svůj malý štáb a vyrazili jsme do ulic s mikrofonem točit anketu a spot. hrozně mě to bavilo a nakonec to bylo i lepší, než jsem předpokládala, že to bude. oběd, při kterém jsem narazila na mónu, přesun před motol. a pokračování. byla to zajímavá zkušenost točit něco na kameru, oslovovat lidi, pokládat jim otázky a trošku improvizovat. teď mě čeká jiná část práce. řekla bych, že v jedné oblasti budu pekelně vzdělané děvče, tralala.

odpoledne jsem vyrazila směr hk. cesta hradeckou mhd mě nejvíc nadchla, poněvadž mají ještě takové to oldschoolové cvakátko na lístky. a jako prostě poloprázdný trolejbus a dva revizoři. a jinak jsem dnes byla největší rebel, protože jsem jela poprvé v životě v praze načerno!!! xxx v hk jsem se přesunula do futura, mám z tama nové kalhoty. dala jsem si čínské nudle, a pak už autem cesta domů. // dočetla jsem už asi po osmé HP a vězeň z azkabanu, čtvrtý díl znám jako bičoun, takže přeskočím rovnou na fenixův řád, který jsem četla pouze jednou. xxx za chvíli criminal minds. sic jen v češtině a na primě, ale tak aspoň něco. s napětím očekávám, kdy v usa přijde na obrazovky konečně šestá série. 

zítra další hon na práci. perspektivní práce na doma. a pak badboy. jupijajou. téra

Žádné komentáře :