sobota 14. srpna 2010

chlípný weekend v chlípné společnosti...

    fighter

    somethinggood

...tentokráte nejsem z úterního pohovoru nervozní. přijde to, já vím. ale prostě fakt věřím v dobré zítřky. a navíc, mám za sebou hrozně fajn dva dny. včera dopoledne jsem udělala gruntík doma, pobalila tašku, dorotku, badboye a šli jsme na vlak. o zastávku dál přistoupila indiánečka divoká a dojeli jsme společně do skalice. u badboye se dorotka vzbouřila, stala se z ní divoká šelma a po neoploceném pozemku si to štrádovala, resp. řítila se, k sousedovic velepsům. jak je mým dobrým zvykem, zhysterčila jsem. a zde se přihodila situace, kdy jsem zjistila, že bb by fakt pro mě udělal první-poslední, a já to asi neumím docenit. alespoň ne hned v ten moment. s indiánkou jsme totiž hrály šipky v garáži, když se milá dorotka rozštěkala a frčela se rvát, nechaly jsme šipky šipkama a mastily za ní, jenže obě jsme se vylekaly, zkoprněly a náš batman badboy skočil chudák z balkonu a šel mi zahránit westíka. hned poté dorotka zalezla kamsi, něco snědla a já zhysterčila podruhé, protože jsem se bála nějakého jedu na krysy či tak podobně. takže jsem zděšeně zvyšovala na bb hlas, zda by byl tak laskav a sdělil mi, zda tam nějaké jedy mají, abych se případně podle toho zařídila. přičemž on se naštval a snažil se dorotku chytnout. ta se ho lekla a zaběhla pod auto, bb začal klít, protože se taky bál, co kde dorta sežrala, a tak se honili kolem auta a pod autem, až ji čapnul, zvýšil na ni hlas a ona se rozklepala. a já se rozčílila na něho, že na ni zvyšuje hlas. ano, absurdnost situace. indiánka mi promlouvala do duše. // odpoledne odjezd na chaloupku, zděnda byl vzteklej (poprvé v životě, co se přátelíme), ale kafe a kouřová to zpravily. dorazila ještě ivanka a v podvečer na chvíli macmac a vajťas. opět kouping v poměrně studeném bazéně a spánek už v jedenáct večer. bouřka. vím, že na liberecku na ni hudrují, ale tady to bylo úžasné na pohled i na poslech. // v osm ráno budíček a vyrazili jsme na houby. musím říct, že jsem nebyla pár let a moc jsem si to užila. přinesli jsme dohromady několik košíků. s badboyem jsme lezli vším možným borůvčím a nejhlubším lesem a prostě super. shodli jsme se na tom, že když houbaříme nebo uklízíme, tak se vůbec nehádáme. škoda, že houbařská sezona začátkem října nejspíš skončí, hehe. kromě ivanky jsme na chalupě ještě pak zůstali, s indiánkou jsme poprvé v životě!!! uvařily luxusní houbový guláš, a poněvadž spolu budeme šérovat pražský podnájem a ona si tam přestěhuje veškeré věci, co dostala do výbavy (včetně kuchařek), dohodly jsme se, že se spolu budeme učit vařit. xxx teď očekávám rodinnou smečku, která se navrací z hrvatska, stojí v kolonách, a tak. já se naložím do vany, ačkoli jsem dnes měla super vanu na chalupě. musí se tam topit v kamnech, aby byla voda teplá. prostě takové ty lepší indiánské podmínky, ale přeci jen je to pohoda klídek. xxx až dopadne práce, budu na čas nejspokojenější slečna ve východních čechách. // možná dnes zase začnu něco číst. téra

Žádné komentáře :