čtvrtek 19. srpna 2010

ene bene aneb události dnů minulých

    chapter1

    theytwo

v úterý jsem opět cestovala do prahy. na pohovor. ten proběhl opět v příjemné duchu, ačkoli trval docela dlouho. budu čekat dál. opět jsem jela jen na otočku. od náměstí republiky přes příkopy si to štrádovali žilinští obklopeni kordonem policistů. večer totiž šlo spartě praze olé o ligu mistrů. na to už jsem zírala z postele a byla jsem znechucena. boník, sionko a matějovský vykartovaní. sestava taková poslepovaná. dlouho jsem přemýšlela, jaké slovo či sousloví by se hodilo nejlépe ke sparťanskému kapitánovi. až jsem na to přišla. asociální debil. navíc opět fauloval na půlce hřiště, takže se vykartoval pro odvetu. co na to říct? sparta nemá absolutně žádnou disciplínu. žilina vyhrála naprosto zaslouženě. a že by sparta v žilině neinkasovala a sama vstřelila alespoň dvě branky, tomu jen těžko věřit. i když bonny a sionko budou už zpět. takže na ligu mistrů nejspíš do žiliny.

včera se mi ozval alex, na pondělí a úterý jedu do prahy, měla bych dělat nějaké věci pro jednu p.r. agenturu, a taky se mi ozvala paní na doučko z angličtiny. totiž volají mi pořád jen liberečáci, a tam už se bohužel nepohybuju. rozeslala jsem další životopisy. prostě to nechápu. why? já snad půjdu pracovat do starbucksu jako ála v ženevě. je to taky práce. nijak mě nedegraduje. jestli do půlky září neseženu job, tak fakt asi půjdu. uvidíme, jak to bude s touhle spoluprácí pro tu p.r. agenturu. 

po poledni jsem jela za badboyem a celou dobu jsem se nudila u netu hledáním práce, páč tam rozebírali motorku. tak jsem se těšila, jak dorazí zdendík, jenže tan si tam zase opravoval auto. jířan se nabídl, že bb mašinkou zkrátí vlasy, a ač se bb bránil, je téměř bez vlasů, haha. on tvrdí, že vypadá jako nácek, já tvrdím, že je to kočičák. // jinak mě včera inspirovala nikachic a udělala jsem si k obědu gazpacho. a jako fakt super. dohodly jsme se včera s ivankou, že uděláme nějaký tematický španělský večer s paelou, gazpacem a sangriou, lol. // se zdendíkem jsme hodili badboye na fotbalák, páč měli zápas a vydali jsme se do ronoxu, kam dorazila ivanka a poté macmac. a poté jsme se vydali zkouknout alespoň konec zápasu. mac, nastávající to otec, očumoval blondýnky, a nás zbytek fascinoval čárový rozhodčí. po zápase jsme udělali u bb turnaj v šipkách, což bylo super. vyhrála jsem jen jednou, ale co. večer jsem viděla skvělej film ztraceno v překladu. scarlett johannsonn:). toť vše z mého nudného a nezajímavého života, kde už zase nosím svůj fešný jarně-podzimní zelený kabátek a přemýšlím o šálce. téra

2 komentáře :

flamme řekl(a)...

nudny a nezajimavy zivot? ha ha ha

terka řekl(a)...

ono je to docela fajn, ale připadá mi to takové proflákané, když nemám práci