čtvrtek 26. srpna 2010

jak oheň a déšť

     puzzle

     lovelyheart

odesláno dalších několik životopisů na zajímavé pozice. dnes tu byla bodlinka na návštěvě. mám stejně tyhlety rozhovory po x týdnech či měsících odloučení ráda. jsou úplně jiné než s lidma, kteří mě vídají dnes a denně. tihle "dálkaři" jako by měli od toho všeho odstup, a tak mi jejich rady a připomínky připadají i takové empatičtější. daly jsme si frappé, bodlince se nezamlouvá, že hledám pozice asistentky. prý proč. vystudované to nemám. je to práce pro středoškoláky, která mě prý nikam příliš neposune. a hlásí se na ni milion kanditátů. prý mám hledat jen v oblastni médií a jazykovek. sedla si k netu, našla mi několik jazykovek, a já teď váhám. každopádně jsem tím směrem zaslala několik CV. zkusím míň tlačit na pilu a nenervovat se tolik. normálně už přemýšlím o nějaké meditaci, abych tolik neschýzovala. včera jsem dodělala část práce pro tu company a odeslala, dnes večer budu pokračovat. zítra jdu učit english. a o weekendu to chci celé dorazit.

o weekendu plánujeme s badboyem a zdendíkem houbaření. pohoda, klid, les, přicházející podzim. a pak přemýšlím co a jak dál. 

včera hrála odvetu sparta venku se žilinou. co na to říct? bez gólu nemůžou ani pomýšlet na postup do ligy mistrů. a měli šance. ne, že ne. tři. a dát tři góly, tak by šli. nad tragédií českého fotbalu se mi chtělo málem plakat. jozef chovanec klidný jako želva. on vidí v tomhle rudém teamu nějakou perspektivu? vyměnit kouče, odeslat do fotbalového důchodu či nějakého hulvátského klubu řepku, postavit mladý team a doufat, že za pár sezon se zase vyšplhá na nebesa české gambrinus ligy. 

jdu se pustit do hledání návodů na meditace a čtení receptů. mohla bych se zase něco naučit vařit. resp. zase bych ráda trošku zaexperimentovala. pořád si myslím na natálijin cheesecake. a taky se těším, až bude čas jablek a crumblu. téra

7 komentářů :

BAF řekl(a)...

badboy si bude hrát na vojáky a střílet do krabic od mlíka? :-D

terka řekl(a)...

badboy je mnohem větší drsňák, střílí po lidech, co blbě plácaj;)

flamme řekl(a)...

no ja taky moc nechapala, ze hledas pozici asistenky (akorat jsem si rikala, ze k tomu mas treba nejaky rozumny duvody)... podle me bys mela mirit vis (nebo spis jinam), drzost se vyplaci (navic jsi neprehlednutelne schopna, takze muzes delat leccos)...
(jen dodavam, ze to, ze se podcenujou, vidim hlavne na ostatnich, a sama proti tomu taky bojuju... viz Master, co mam zacit za mesic, jsem mohla delat uz loni, akorat jsem si myslela, ze by me nikdy nevzali... atd

BAF řekl(a)...

V tom případě ty si musela dostat těch ran už mnoho.

terka řekl(a)...

@flamme: přišlo mi to dobré jako nenáročný začátek, možná určitá pohodlnost a rozhodně podceňování se. ale je pravda, že jsem vždycky měla vyšší cíle než je práce asistentky. postupně se otrkávám, a je pravda, že asi bych se nejlépe cítila jako ryba ve vodě při nějaké novinářské činnosti

@BAF: dostala. od života. ne od badboye. a trošku nechápu smysl tohoto komentáře. beru konstruktivní kritiku, viz. Tvůj předchozí koment u jiného postu ohledně odstavců. nikdy jsem netvrdila, že píšu nějakou intelektuálštinu, na to je milion jiných blogů, nechápu, proč moje bláboly v tom případě čteš?

BAF řekl(a)...

V tom případě ty si musela dostat těch ran už mnoho ne za blbý plácání na blogu.

terka řekl(a)...

koukám, že se známe