pondělí 30. srpna 2010

my gestures are full of the huge ideas!!!

       hunkydory

inspirovala jsem se u charlottky a upekla jsem dnes quiche. bála jsem se výsledku. ale přišla indiánka a snědla půlku zapékací mísy. pak jsme si daly frappé a hledaly na netu bydlení v praze. bylo to velmi slibné, protože se dají sehnat hezké byty za příjemné ceny. a pak jsme hrály česko. a poprvé v naší společné herní historii mě indiánka porazila. pak dorazil zděnda, seděli jsme u mě v pokoji a bavili se tím, že jsme si dávali jen tak otázky z česka. // se zděndou jsme pak sháněli cosi do auta a pak se sešli s macem v arkaně. xxx dodělala jsem tu "práci" pro agenturu, docela mi to dalo zabrat. dnes chystám zkouknout film precious. a zítra opět učit english a skvotovat u mého nejmilejšího. // léto je definitivně pryč a já si vyloženě rochním v tomhle nevlídném počasí. oni jsou raci ti melancholici. // sparta praha olé 5:0 nad brnem. no twl. téra

Žádné komentáře :