neděle 29. srpna 2010

proč ne?!

další, kdo mě tu objevil a dnes mi to přes icq oznámil. zdravím, zdendíku. ačkoli z toho vskutku nadšená nejsem. // mám plné zuby všech porevolučních ministrů zdravotnictví, kterými se teď v rámci jedné práce zabývám. inspirována charlottkou jsem rozhodnutá zítra či pozítří upéct quiche, protože toho prostě chci umět víc než jen těstoviny a rýži. začínám číst sophiin svět. nadechuju se podzimního vzduchu a přemítám, zda vytáhnout šál či šálku. usrkávám zelený čaj s meruňkou a pevně doufám, že mi vydrží energie do pozdních nočních hodin, abych všechnu práci stihla udělat. odkvetla mi orchidej. dala jsem si na prochladlé zahrádce u arkany presso  a choulila se v mikině s kožíškem. zkrátka a dobře, těším se na podzim. takovou kaňkou je to, že jsem si celé týdny plánovala koncert divokého billa na výravě, až jsem na to zcela zapomněla, a tak jsem ho včera pěkně prok(g)aučovala. takové malé obvyklé výkřiky do tmy, které mi zas někdo hodí na hlavu. téra

Žádné komentáře :