neděle 29. srpna 2010

super bilance tří kol...

      week-end

... čtrnáct vstřelených branek, žádný obdržený gól, plný zisk bodů, vedení tabulky premiere league. to je CHELSEA FC! pravda, ukáže se později, až přijdou na řadu, coby další soupeři, silnější teamy. west bromwich, wigan a stoke jsou teamy, které porazit je povinnost blues. // včera jsme se dívali na baník pyča fcb vs. teplice. co říct. bpfcb jsou lůzři. ačkoli si asi zasloužili v druhém poločase vyrovnat. ale to by se museli naučit vstřelit branku.

ve čtvrtek jsem šla vcelku nečekaně večer do MP, dostala jsem od svého známého z irska sedmičku modrého WKD, vůbec to radši nepiju a chodím se na to dívat do ledničky! tohle pití by měly popíjet děti už od mala. místo mateřského mléka. je to blaho! chtěla jsem o weekendu vzít na ochutnání klukům, ale v tom cuku letu jsem to zapomněla doma. ve čtvrtek jsem se tak decentně v baru upravila tequillama a do rána se mi hůř spalo. v pátek taková malá rodinná polední "sešn" a pak jsem šla po docela dlouhé době zase někoho vzdělávat v angličtině. celý den byl takový v poklusu, sotva jsem dorazila domů, zaparkovala auto a zjistila, že moji padres nejedou směrem, kterým potřebuju, tak jsem naházela všechny věci do tašky, které by se mi mohly o weekendu hodit a fofrovala jsem na bus. ve zliči mě vyzvedl mac a zděnda, seděli jsme v chvíli v jedné restauraci, vyprávěli mi cosi o autech oblasti, ve které jsem velmi kovaná, hehe, a vůbec nereagovali na moje připomínky, že to, co mi vypráví, je pro mě zcela neznámé. mac nás vyhodil u bb a odjel, a my tři jsme jeli na rýzmburk, kde jsme seděli na nově zrekonstruované vyhlídce a vymýšleli, co teda na silvestra. berlín, který padl jako návrh před dvěma měsíci a někteří se ho zcela urputně drželi, padl. // večer mě nadchl film 21 gramů

ráno sice lilo jako z konve, ale i tak jsme vyrazili s bb a zděndou na houby. sic jsme toho našli mnoho, ale vzalo to téměř za své... udělala jsem asi tak pět litrů bílé houbové polévky a na konci jsem do toho klepla vajíčko. byl to pukavec! a houbových řízků bylo tolik, že to je dnes na vyhození. do toho nám dal ještě indiánčin otecko kapra, chtěli jsme večer grilovat, ale počasí opět nepřálo. a tak jsme s bb usoudili, že jsme spolu už dlouho nikde jen tak nebyli posedět a šli jsme do murphysu, kde mi tentokrát udělali tristní presso a celou dobu jsme zírali na film stůj, nebo maminka vystřelí. pak prochajdou domů, film čtvrtý druh a koma. 

teď mě až do večera čeká práce. xxx začíná skutečně podzim, dělá mi to radost, čekám, že se změnou ročního období přijdou i pozitivní změny v mém životě. téra

Žádné komentáře :