pondělí 16. srpna 2010

sychravé počasí zdá se mi zcela podzimní a příjemné

      

        vlcimakasi

... těžko se přemlouvám, abych tady ten chlívek v podobě své garderoby nějak ukočírovala, poskládala a zaklidila. obvykle si zabalím do tašky na jednu až dvě noci k badboyovi asi tak půlku šatny, protože co kdybysme šli tam a tam. samozřejmě že nejvíc se válíme u filmů, nebo přijede zdendík a sedíme venku a na prochajdu chodíme ke splavu. po tmě. takže kolik parády asi tak potřebuju udělat, aha? nicméně jsem nepoučitelná. když se vrátím domů, nemám náladu nic vybalovat, když vím, že brzy zase pojedu za bb. no prostě jsem teď taková stěhovavá. a taky zmatená. protože už pomalu sama nevím, kde jsem doma. nejlíp je mi u bb. páč mě tam mají rádi, myslej si, bůhvíjaká rumová lejdy nejsem, včera jsem měla super puding, a tak. a hlavně tam máme vskutku svatý klid. xxx protože jsem nerozhodný člověk, mám to v životě maličko náročnější. stále nevím, jak to v životě všechno udělat, uspořádat. na druhou stranu, až si najdu práci, vše se v mém životě nějak ustálí, věřím, že s klidnou myslí se mi bude spousta věcí řešit mnohem lépe. // dnes se ze mě stala oficiálně velká holka, začala jsem používat internetové bankovnictví, hehe. // docela se na zítřejší pohovor těším. nervozita zatím není téměř žádná. možná to je tou dnešní únavou. včera jsem byla s našima houbařit, a pak jsem odkráčela k bb. večer dorazil zdendík, nasmáli jsme se, dali si kafe, a my pak vyrazili na noční procházku pozorovat blesky. leželi jsme na "místě činu", indiánčině svatebním place, odkud se vlastně známe a počítali blesky, a tak špekulovali a diskutovali. vůbec se mi nechtělo vstávat a jít zase dál. xxx po dlouhé době jsem dostala slušnou migrénu, a tak jsem se pořádně nemohla ani dívat na paranormální aktivity. bylo to hodně dobré, i když konec byl přitáhlý za vlasy. jen mi vadila rozklepaná kamera, která znásobovala moji migrénu. bb si pak chtěl stále o tom filmu povídat, ale mně se hrůzou ježily vlasy. // chelsea rozsekala hned v prvním kole premiere league west bromwich 6:0, a jako didier dal hattrick. AWESOME!!! už se těším, až sparta praha olé přejde přes žilinu do ligy mistrů a do skupiny pak dostana chelsea fc. to pojedeme s badboyem. on bude fandit sparťanům, kteří mají plivajícího řepku a nemají pořádnou hymnu, a já si budu poskakovat v modrých štulpnách, chelsea tríču v kotli angličanů a mávat svojí chelsea nohou. // přeci jen tu zklidím tu "pohromu", chvíli budu louskat harryho pottera a pak asi padnu za vlast, abych se vyspala na zítřek. téra

Žádné komentáře :