pondělí 2. srpna 2010

zakládání věcí do šanonů znamená, že už jsem přeci jen velká holka

     vinTAgee

každý den nedočkavě sleduji, co za kouzelný outfit vytvoří nikachic. má tak neskutečně inspirativní módní blog. každý den mi zvedne náladu svými nápady. // dnes jsem poslala dalších sedm životopisů. a taky jsem si domluvila schůzku v jazykovce. jenže... kámen úrazu je ten, že bych tam mohla učit na částečný úvazek, jenže to mi nic nevyřeší. já potřebuji fulltime job. nicméně na čtvrtení smluvenou schůzku jdu a uvidím, co se dozvím. zaslala jsem životopisy opět na asistentské pozice, ale všude je pro mě náplň práce zajímavá. xxx odpoledne jsem byla s ivou na inline bruslích, na ostrovech není vůbec žádný signál. měla jsem pak zmeškaný hovor od cizího čísla. že by nějaký job? počkám, co zítra, případně to číslo obvolám. třeba se už skutečně začne blýskat na lepší časy. badboy si sehnal novou práci, má z toho radost a já taky. třeba skutečně začne být líp. // včera večer jsem přeci jen vyrazila se zdendíkem do arkany. kafe jsem vynechala tentokráte překvapivě, protože jsem ten den popila už tři. pohovořili jsme, bylo to milé, příjemné. slečna jako já potřebuje občas slyšet věci z mužské perspektivy, aniž by se na to musela ptát badboye. xxx potěšila mě ivanka příjemnou zprávou na fb, jak se těší na páteční grilování. i já. xxx zítra příjemná návštěva. dopoledne mám opět čas na rozesílání. dělám si zpětně seznam, kam jsem "síví" už zaslala. je toho slušný kotel. tak sakra PROČ??? // před chvílí jsem přišla z venku, byla jsem se toulat s dorotkou kolem řeky. když jsem šla od kruhového objezdu přes most na druhý břeh řeky, napadlo mě, jak je takový podvečerní letní večer v náchodě hezký, a kdyby člověk neměl od patnácti své představy a ambice...; čert to vem. na chvíli jsem myslela jen na příjemné věci a zapomněla na starosti.a napadlo mě, jak příjemné teď musí být trajdání někde podél mořského břehu. snad za rok. téra  

Žádné komentáře :