středa 27. října 2010

vy zíráte, my zíráme

ten bloglovin to je ale věc panečku. založila jsem si ho, a můžu tak být stoprocentní stalker. baví mě na tom, že nemusím checkovat všechny své oblíbené blogy, a že je jich mraky, ale že otevřu bloglovin a všechny aktualizace mi vyskočí. takže nikoho neopomenu. xxx byla jsem si pro výpis z rejstříku trestů, jsem čistá! mohu tak vyrazit směle do práce. jediné, co mi na tom všem dělá takovou černou kaňku, že budu v listopadu tři týdny v praze, a tudíž můžu začít učit až od prosince. a taky to zařizování se, bytu, a tak, bude hlavně weekendové, anebo na badboyovi. ale zase jsem si říkala, že se mrknu na dekadence now a vůbec se tak nějak kulturně vyžiju, načerpám inspiraci, uvidím ty, které jsem dlouho neviděla. a tak.

včera mi zavolali z jazykovky. mám pro ně učit nějaké kurzy až od ledna, ale s něčím začnu už od prosince. včera jsem si byla pro info a tak. mezitím mě ale venku zaujal trubky, na které hrály jakési dívčiny "náchodský zámeček vršku kulatého" a následovali aktivisté, kteří zablokovali svojí chůzí na patnáct minut přechody, a tudíž celý kruhový objezd. benga byla dost nápomocná, nepouštěla řidiče do dalších ulic, takže tato malá "demonstrace" defacto splnila účel. teď už je na jiných, zda náchod konečně obchvat mít bude.

a dnes jsem vedla dorotku ke kadeřnici a u vedlejšího domu pohřební služba a policajti. nějaká paní vypadla z okna a byla na místě mrtvá. měla jsem oči až navrch hlavy. // dorotka je krásně ostříhaná, je to zase westík, jak se patří. xxx včera ivančí návštěva, dnes čtenářský a filmový večer. kultura musí být. // už jsem si myslela, že letos neopustím hranice republiky... ale.... čeká mě vídeň a frida kahlo!!! téra

2 komentáře :

Eire řekl(a)...

Ahojky..pekne pises a moc dobre se to cte.. Mel bych zadost,prosim te nemuzes si pridat muj link http://www.nowdeal.eu na tvoje stranky-moc by me to pomohlo,jsem v Irsku a snazim se zde rozjet Inzetni web zdarma...Dekuji Preji krasny den Petr

terka řekl(a)...

děkuju za pochvalu:) nicméně musím Tě zklamat, nedám ten link mezi odkazy, tam mám jen blogy, která ráda čtu, a na které se ráda vracím