sobota 13. listopadu 2010

metro vs. retro

badboy tu zírá na nějaký film a já zjistila, že předlohou byla kniha nicka hornbyho fotbalová horečka. // od pondělka do čtvrtka jsem byla v praze. školení bylo... školení. hotel byl bájo, bazén, vířivka... bazén jsem si užívala až tak moc, že jsem já, plavec stylu topící se pes, dala několik desítek bazénů (tak fajn, jako nebyla to padesátka nebo tak) a hrozně mě to bavilo. utvrdilo mě to v tom, že po výplatě si asi koupím permici do bazénu. xxx v pátek se mi ozval mac, že by přijel, jestli bych nešla někam posedět. tak jsem šla. a pak jsem se dozvěděla, že se badboy fláknul do hlavy a je mu špatně, nemůže zaostřit, motá se mu svět. tak jsme se sešli na pohotovosti, kam ho zděndík dovezl, čekali jsme dvacet minut na rentgen, to už bylo vcelku jasné, že se mu otřásl mozek v základech, a měl by zůstat na noc ve špitále. ještě byl vyslán na ct mozku a já skoro hodinu nervozně čekala. pak přišla vrchní sestra s tím, že mi žádné info podat nemůže, ale že podepsal revers. natrénovali jsme si dvě otázky, které mi bude v noci každou hodinu zodpovídat, až ho vzbudím do plného vědomí, a šel do domácího léčení. dnes jsme opět strávili hodinu na neurologii, aby se dozvěděl, že snad dobré. teď střídavě dospáváme, já jsem trapně uvařila špagety, protože skučel, že má hlad, ale během mého vaření stihl zlikvidovat dva pytle chipsů, takže jsem opět vařila zbytečně. jako obvykle.

večer si snad už dám hospůdku bez odběhnutí si do špitálu. s ivankou a zděndíkem. zítra budu studovat pracovní manuály. ve středu, na státní svátek asi nějaký výlet. no a 18. listopadu jde do kin harry potter. téra

2 komentáře :

bruneta řekl(a)...

Hlavně to zdraví!:))

terka řekl(a)...

je to šikula:) ale snad už cajk!