pondělí 1. listopadu 2010

skončila nuda

weekend skončil. první den v práci jsem statečně přežila. líbí se mi tam. vypadá to tam dobře. příští týden už pražské školení. dekadence now. bazén. wellness. a tak. // po práci jsem jela do vedlejšího města okouknout hodiny v jazykovce, v kurzech, které už zanedlouho budou moje. akorát na mě padla únava. tu jsem úspěšně zaháněla teď ve vaně čtením knížky z lásky k dítěti. jde o volné pokračování skutečného příběhu betty mahmoodyové bez dcerky neodejdu, a obsahuje spoustu příběhů žen, které se dostaly do podobné situace. člověka z toho až mrazí. a trošku mě to nutí zamýšlet se nad tím, zda si ortodoxní muslimové vykládají islám zkrátka špatně, nebo je to skutečně takové brutální náboženství. spíš si ale troufám tvrdit, že tu zapracoval lidský faktor, kdy si člověk vykládá rád určité věci tak, jak chce.

u filmu tlumočnice jsem v sobotu zcela klasicky odpadla a usnula. takže mě čeká repete. v neděli jsem se krásně prospala. a odpoledne jsme vyrazili s badboyem na fotbal. zafandit klubu, do kterého by snad měl jít od jara na hostování. měla jsem na sobě čtyři vrstvy, v ruce kelímek čaje, a stejně jsem mrzla. zpáteční cesta na vlak skrze pole. věřili byste tomu, jak se, byť zoraným, polem špatně chodí? cesta grátis vláčkem. rozloučení. smutné rozloučení. týdenní pauza vlivem nezkoordinování našich pracovních procesů. // půjdu to zaspat, páč jsem sice včera upadla do komatu brzy, ale v noci jsem měla tolik pracovních snů, že jsem s sebou stejně házela a nad ránem jsem už vůbec nespala. // v týdnu jdu okouknout (snad) náš příští byt. téra

2 komentáře :

martina řekl(a)...

takze zajdeme v praze na kafco??

terka řekl(a)...

Jasnačka! dali mi definitivní plán, jak ta školení má, příští týden Praha, pak budu týden v práci, pak týden Praha, pak opět práce, a pak tři týdny do Vánoc v Praze. Takže se určitě uvidíme!