pondělí 27. prosince 2010

malá ideální povánoční rapsodie

ideální večer. ideální pondělí. za čtyři dny doma jsem zpohodlněla. dnes jsem vstávala v deset, šla koupit martince dárek k vánocům, a pak si lebedila doma. vánoce jsou zase pryč. ano, přesně tak, patřím k těm, pro které 26. prosincem čas vánoční končí, čekám v napětí na silvestra, a pak už se těším na první sněženky, bledulky a jarní vůni ve vzduchu. ale nepředbíhejme. křupavá zima má taky něco do sebe. the most romantic moments. nepočítá se letošní deštivý štědrý den. // a jinak váling na gauči, svíčkami prosvícený pokoj, konvička čaje na stolku, kupička knížek hned vedle, a marcipán v hořké čokoládě, to nemá chybu. xxx dnes mi pokazila den jen badboyova bývalá manželka. hádky s konstruktivními argumenty mi nevadí, člověk se třeba i poučí, dozví něco nového. ale takhle ne. měla by žít v egyptě, tam jsou krávy uctívané. jen samé výhrůžky. xxx odpoledne jsme se šli projít, na náměstí jsem se sešla s martinou, odlifrovala jsem bb k vedlejšímu stolu, kde panoval mac, zděndík a pár dalších. dostala jsem čínskou minci a krásně voňavou svíčku. // zítra opět práce. pouze do čtvrtka. silvestr je ve znamení dovolené. a taky zítra takový malý vánoční třídní srázek od střední, a pak večer s bárbí a co. téra

Žádné komentáře :