čtvrtek 30. prosince 2010

tak nám to rok opět sečetl

acouple

tak zítra naposledy, a pak zase nanovo. nová předsevzetí, další přání, plány. co k tomu říct? rok 2010 jsem před dvěma týdny s předstihem zbilancovala, vyšel mi z toho velmi dobrý rok. spoustu jsem toho přečetla, doporučuju dvou dílný román od františka kožíka o malířce zdeňce braunerové, který byl asi tím nejlepším, co jsem letos přečetla. dál netrpělivě očekávám každý díl 6. série criminal minds, které prostě miluju. // dvě whisky se na mě smějí z parapetu, kam jsem je postavila, vedle nich sedí velká hello kitty, kterou jsem dnes dostala od "tchýně" a mám z ní skutečně velkou radost, protože já jsem ještě dítě. a miluju hračky. a roztomilosti. infantilnosti a věci vzbuzující pozornost. asi nějaká porucha osobnosti či co.

zítřek mě děsí z toho důvodu, že některým účastníkům zítřejší silvestrovské oslavy u nás doma nevyšel konec roku tak, jak si představovali, a trošku se bojím, že z poklidné domácí oslavičky se stane akce, kde bude boj o záchod či kýbl. chtěla bych si to užít v pohodě. rozsvícený vánoční stromeček, decentní popíjení whisky s colou, bilancování celého roku, který podle mě všem z mojí bandy přinesl spoustu změn. nejvíc asi mně a macovi. mac po deseti letech ukončil nadobro vztah s petrou, našel si novou slečnu a v březnu bude tatínkem. odstátnicoval a našel si super práci. já dokončila vejšku, potkala badboye, přehodnotila svoje priority, překopala veškeré své sny a plány, a je mi taky dobře.

tenhle rok mi dal tři nové skvělé lidi - přátelé (badboy se nepočítá, ten je jasnej). nerada bych na někoho zapomněla, ale když se řekne rok 2010 a lidi, kteří mi vstoupili do života, je to zdendík, ivanka a bárbí. na stará kolena člověk poznává stále nové lidi, kteří jen tak neprojdou jeho životem, ale usídlí se tam.

i když jsem byla psychicky v čoudu z toho, že nemůžu najít práci a rozhodovala jsem se, zda být v praze nebo ne, a mé rozhodnutí zůstat v téměř rodné hroudě byl pro spoustu lidí nepochopitelný, byl to i přes to super rok. práce se našla. není to dreamjob. každé ráno tam chodím se stáhlým žaludkem. není tam dobrý kolektiv, resp. je tam vyloženě nepřející kolektiv. vždy jsem si myslívala, že se člověku můžu znelíbit jen z nějakého opravdového důvodu, tady je ta faleš opravdu neuvěřitelně silná, a já, bárbí a spol, které jsme nastoupily nové, jsme upadly v nemilost jen proto, že jsme konkurence. // uvidíme, jak to půjde dohromady s jazykovkou. nepůjde-li, od nového roku se budu rozkoukávat po internetu. teď jsem za to, že práci mám, skutečně ráda, ale není to vůbec to, co jsem chtěla, co by mě zajímalo, naplňovalo, a za čím jsem mířila.

chelsea se letos nedaří, což mě mrzí, s arsenalem to byla trága. snad se to v novém roce trošku zlomí. xxx jdu se vrhnout na trošku toho úklidu, přípravy johančina tajemství, které jsem badboyovi slíbila, tvorbu chlebíčků a jiných kratochvílí. dám si vanu ve společnosti coco chanel a budu čekat, až mi naši přivezou na hlídání dorotku. xxx na příští rok mám spoustu vizí, plánů, nápadů a přání. uvidíme, co z toho dopadne. vypadá to, že mě v květnu čeká na tři dny londýn s bárbí. vyjde-li to finančně, letní mořská dovolená. a pak se všechno uvidí.

každopádně přeji vám správné vykročení do dalšího roku, ať vám vychází vše jen tak, jak si představujete! téra

2 komentáře :

flamme řekl(a)...

dekuji!! a preju Ti do noveho roku hlavne pohodicku... ostatni prijde!

terka řekl(a)...

flamme, děkuju:)