čtvrtek 6. ledna 2011

do you remember me?

remember-me

v neděli jsem si pustila film remember me a naprosto beru zpět mé zpátečnické názory o tom, že robert pattinson je naprosto nezajímavej, spíše slizkej - mé vzpomínky na vzhled tohoto mladíky coby cedrika digoryho. tenkrát to byl ten ze slušňáků, kterým se já straním. tímhle filmem jsou mé mylné domněnky rychle zapomenuty. floutek. naprosto hot floutek. ten film mě hodně zaujal, relativně silný příběh, zajímavé dialogy. ale ten konec? jako pardon? proč? bylo to úplně zbytečné. takovýhle konec to rozhodně vůbec mít nemuselo! navíc všechno bylo jasné už tím, když učitelka pattinsonovy mladší sestry napsala na tabuli datum. jenže... tenhle floutek šel za otcem do firmy již několikrát. a pokaždé vešel do hlavních dveří a objevil se na recepci otcovy firmy. a najednou byl v jednom z dvojčat skoro na vrcholu v otcově kanceláři? nemám patent na hodnocení filmů, ale přišlo mi to hodně silné. už ten opět se rozvíjející vztah mezi otcem a pattinsonem a otcem a dcerou. a pak ten nádherný sestersko-bratrský vztah, byť šlo o vysoký věkový rozdíl.

večer jsme se pak dívali na deník nymfomanky.docela zajímavej film. možná jsem čekala něco jiného. asi jsem čekala jiný typ ženy. nebyl to žádný superfilm, ale nuda taky rozhodně ne.

thomas morgernstern vyhrál T4M, češi byli naprosto tragičtí. jediný záchvěv jakéhosi dobrého výsledku bylo koudelkovo 16. místo z innsbrucku. jinak bída. morgernsternovi vítězství skutečně přeju, protože to je naprosto pohodová rakouská hvězdička, neustále se usmívající a přející skokan. narozdíl od schlierenzauera.

chelsea se nedaří a nedaří. je mi z toho smutno. a tak si často pouštím krátké video, které jsem si natočila před více než dvěma roky na stamford bridge - didier drogba odcházející po zápase s evertonem z hřiště. to mě tak těší.

tenhle týden tak nějak přežívám, kašlu, smrkám, nedýchám, kýchám a občas teplotím. badboy je na tom skoro podobně. tak se v tom mile podporujeme.

dnes jsem byla během dvou hodin skutečná superžena. z práce jsem běžela nakoupit, pak domů, vyložit nákup. došla jsem si k našim, připravila hodinu angličtiny na odpoledne, vzala si na vodítko dorotku, odvedla k sobě domů, zlikvidovala vánoční stromeček, všude po něm zametla, uvařila špagety s omáčkou ála co špajzka a lednička daly. dala na stůl nový ubrus, uklidila kuchyň a koupelnu, a když přišel badboy z práce, akorát jsem to naservírovala oběd! měla jsem ze sebe neuvěřitelnou radost, hvězda, no, hehe. tak jo, konec sebevychvalování, jdu si usušit vlasy, dát si paralen plus a skácet se do postele. téra

3 komentáře :

Bladek řekl(a)...

Proboha. Pravopis, nebo začáteční písmena Ti zřejmě nic moc neříkají, co ?! U snímku \"Remember me\" je ten konec jednou z nejdůležitějších částí filmu a bez něj by 3/4 diváků přišlo o velmi silný emocionální moment a také o celkový dojem z filmu. Závěr byl skvěle načasovaný a skvěle sladěný.

A co se Chelsea týká, absolutně Ti uchází pojem \"fanoušek\". Tahle stránka je ostuda a už teď lituju, že jsem zde vlezl a ztrácel čas s tímto článkem...

Terka řekl(a)...

príma názor, díky:) po debatě s pár přáteli jsme došli ke stejnému konci. ten film by byl stejně silný, i kdyby 11. září neproběhlo.

fandit si můžu Chels, jak uznám za vhodné. a na velká písmena zkrátka nemám náladu. je to moje stránka, rozhodně sem už zavítat nemusíš. nebudu z toho nešťastná, věř mi.

Terka řekl(a)...

btw Tobě zase moc neříkají čárky v souvětích. ne každé \"a\" znamená \"nedám čárku\", za slovem \"pravopis\" naopak čárka být nemá. a mezi slovem a otazníkem taktéž není mezera