čtvrtek 27. ledna 2011

it´s just Thursday

dnes ke mně přišla navečer na návštěvu velmi podivná dvojice. zdendíka ivanka. už spolu dva měsíce nechoděj. tvářili se hrozně tajemně. tak jsem se radši na nic neptala a nalila jim džus. xxx v práci bylo dobře, byť když mi zazvonil v sedm budík, byl to opět takový nepěkný šok. xxx s badboyem se doma potkáváme teď jen až v noci. když přichází domů, už spím, když vstávám, ještě spí. v noci se probudím, šmátnu na vedlejší půlku našeho skromného lože a zjistím, že tam je. včera jsme si asi teda deset minut povídali o společnosti m.b.a. finance. banda šoumenů to je. fakt. nebudu dál rozvádět. dnes a zítra se opět mineme. chjo. xxx čtu anglické jahody. viděli jste film? já totiž ne. // amores perros je filmem dnešního večera. včera jsem chtěla čumírovat na ženy v pokušení, ale oloupala jsem si mandarinku a pustila si na netu krasobruslení. xxx taky vám připadá, že všechno šíleně rychle utíká? vždycky, když se zamyslím nad tím, jaký den v týdnu je, úplně vždycky je čtvrtek! a to je dost divný! xxx ve svých patnácti jsem si představovala život v šestadvaceti letech úplně jinak. ale všechno je to souhra náhod. někdo tomu říká osud. // takové malé povzdechnutí. je mi dobře. a hezky. prostě čtvrtek. téra

Žádné komentáře :