pondělí 10. ledna 2011

nevím, nedám, neřeknu

v praze po sněhu ani památky. krásné suché chodníky. // válím se na hotelu, bárbí odešla kamsi za hospodskou kultůrou, a testuju se na zítřejší certifikaci. jsou to takové kecy v kleci o ničem, které opravdu!!! nebudu nikdy potřebovat. ale udělat to musím. xxx včera jsem si říkala, jak už to nebude takový prudex ject na čtyři dny do matky stověžaté, když je to už poslední týden. večer jsem vycídila byt, sbalila si, nastavila budíka a skočila do vany, abych z ní skočila rovnou do postele. ještě chvíli jsem se v archivu čt na internetu dívala na pořad fokus s tematikou zdobení těla. a pak jsem padla za vlast. ráno se mi teda sakra nikam nechtělo, ve tmě a dešti jsem táhla kufr za sebou na nádraží, u benzinky potkala bárbí, a cestu jsem opět prospala. // školení v rámci možností fajn, spíše praktické věci, což mi v tento moment přijde užitečnější, a pak jsme se vydaly s bárbí do centra. hlavním tahákem byly samozřejmě slevy, o kterých už b. mluví asi tak co jí znám, že v lednu půjdeme. pořád jsem nedoléčená, mám pocit, že místo mozku mám hromadu nudlí podle toho, jak pořád smrkám a pořád tomu není konec, mám modrou pusu, je mi zima a bolí mě hlava. trošku si myslím, že je to psychické (radši nespecifikovat), badboy mi dnes říkal to samé, že bych neměla mířit k obvoďákovi, ale k psychologovi. xxx slevy mě nějak zklamaly. resp. ani jsem neměla extra chuť něco kupovat. a tak jsem si v terranově koupila černý pyramidkový náramek plus další dva pyramidkové náramky vše v ceně 58 káčé. v ny jsem si už v listopadu vyhlídla rambosvetřík, ale nelíbila se mi cena. ha, počkala jsem si a dnes mi ve slevě říká "ó, má paní". proti bárbí, která kráčela ověšená čtyřmi taškami, jsem vypadala jako chudá příbuzná. ale jako spokojená chudá příbuzná. xxx v this and that měli zase takové roztomilosti, ale to, pro co jsem tam prvoplánově mířila, neměli, brek.

nikde ani nebylo moc lidí. v ham se mi příliš věcí nelíbilo. měli tam ty nejvíc nejlepčí gepardí boty na platformě, jako má třeba ävchen a některé fashioncoolholky, heh, ale můj lymfatický systém by byl proti, takže jsem nemohla. svetřík s vlašťovkama byl asi tak pod prsa, s tím, co mi příroda nadělila asi tak nad prsa, muhehe. ne, kecám, ale prostě líbilo by se mi to jako klasickej svetřík. a taky už prá měsíců okukuju v ham jeden krásnej modrej lak na nehty, který si však ze setrvačnosti nezakoupím, poněvadž do svého zaměstnání nemůžu chodit modronehtová, a kdybych si je lakovala jen na weekend či půl den, asi bych za chvíli neměla žádné nehty. // tenhle týden jsem velmi asociální a hodlám v tom až do čtvrtka pokračovat. vůbec nemám náladu chodit s někým do barů/restaurací/hospod. mám chuť to nějak překlepat jen do toho čtvrtka a pak se vydat domů. kdo by to byl řekl ještě před pár měsíci, že se odtud budu hnát tak ráda pryč, co?

badboy jel dnes do nemocnice za synátorem. maličkému budou operovat nosní mandle. a tak ho po půl roce viděl! koupila jsem mu knížku od walta disneyho, tak mu ji měl za úkol dovést, a prý si spolu i četli. dostalo se mi i pár fotek. malej je roztomilák, ale od té medůzy (alias matky) dost naočkovanej. uvidíme, co na to soud. nicméně můj milý byl na vrcholu blaha, že ho zase po tak dlouhé době mohl vidět, tak mám radost.

jdu dorazit testové otázky a usalašit se v posteli a zhasnout. // lionel messi má zlatý míč. můj drogba zase nic. téra

Žádné komentáře :