středa 19. ledna 2011

než dokončím báseň, půjdu spát

zajímavá informace. václav hanka, jeden z těch, kdo prý padělali Rukopisy, nebyl pravý podvodníček. byl to velmi samolibý egoista, který by se s něčím takovým pochlubil. a navíc fešák! to jsem si takhle jednou při pauze na oběd četla reflex. a při čtení rubriky na vandru (panama) jsem zase nechutně záviděla všem, co nezůstali v rodné hroudě a dobývají svět, lol. dost mě motivuje bárbí. chce, abychom začaly spolu chodit časem na španělštinu. opráším své chatrné základy typu - včelka mája, mít sex v autě, radnice stojí uprostřed města, jsem brunetka a mám hnědé oči. // od února mám učit bárbí a zděndu angličtině. jak já bych toho chtěla sníhat mraky. jenže pořád ležím v papírech ze školení, pročítám, snažím se zafixovat, ale jsou toho kvanta. velká kvanta. takže němčina usmívající se na mě z poličky knihovny může zůstat směle v zapomnění.

nicméně jsem si dnes přinesla od taťky knihu jaroslava rudiše konec punku v helsinkách. otevřela jsem namátkou knihu někde v půli a tam zmínka o die toten hosen. dobrý den? rudiše mám celkově ráda. není toho mnoho, co bych od něho nečetla. vlastně přemýšlím, zda je vůbec něco, co jsem od něho nečetla. třeba je to to, co teď potřebuju! === nikdy nevíš, jak se mám === dnes nude lak na nehty, zítra musím působit na klienty sakra dobře. chci body. plnění. bonusy. // dnes jsem absolvovala výborné školení v čska. jela jsem tam ráno docela s chutí, protože prostě je to mé malé srdcové městečko. nejen proto, že tam mám babičku. ale protože je z tama badboy a od začátku léta do konce listopadu, kdy jsme si našli podnájem v náchod city, jsem tam strávila víc času než doma. // školení bylo velmi záživné, výživné, zábavné, a získala jsem spoustu užitečných informací v takové formě, až mám pocit, že mi to v hlavě přeci jen zůstane.

žlučníková dieta má své mínusy. vstávala jsem o hodinu dřív!, abych si připravila na oběd kuskus se zeleninou, a zelený čaj. v poledne odešli všichni do lokálních stravovadel a restaurací, případně navštívit penny market, a já vytáhla svoji krabičku s neokořeněným, téměř neslaným kuskusem čítajícím nakrájenou salátovou okurku, rajče a kukuřici. ale brý jako.

ráno lymfo. byla jsem už včera pochválena. na podzim jsem na domácí léčbu hodně kašlala. komprese nesnáším, bandáže jsem si nedělala, lymfeven téměř nepoužívala. a pak na školeních jsem se divila, jak rychle mi nožky otékají. a teď jsem doma. a vypadám jako naprosto normální zdravý člověk. sestřička na rehab mi řekla, že super. netrénované oko by nepoznalo, že něco není v pořádku.

clijsters dala safině kanára. dva kanáry. pokud jsem to už nezmiňovala v minulém postu. clijsters je moje ženská favoritka už léta. její comeback mě velmi potěšil. a narozdíl od marata safina... jeho sestru vskutku ráda nemám. on má nejrychlejší servis na světě. teda měl.

četba studijních materiálů, četba rudiše a někdy mezitím mi spadnou klapky. téra

Žádné komentáře :