neděle 9. února 2014

důvod proč být pyšný

pět minut musím počkat na ovesnou kaši, tak jsem si otevřela blogspot. je krásný jarní den. ano, jarní. nevím, jak v jiných koutech republiky, ale u nás je už teď po ránu sedm stupňů nad nulou, včera bylo nádherných téměř čtrnáct. celý víkend je takový správně víkendový. po minulém hektickém je tohle všechno balzám na nervy i duši. // v pátek jsem zrušila cestu do hk na divadelní představení richard III. a prý jsem udělala chybu, bylo to výborné. většina kusů davida drábka je výborných, to přeci vím. pokud bude taťka dělat zájezd pro učitele, tak se nejspíš vtírnu. lol. jenže migréna byla holt v pátek silnější než mé kulturní já. // nepodařilo se mi ani vydražit tu sukni, nakonec se šplhala cenově vysoko a přihazovalo lidí jako psů. // v sobotu ráno vyrazil badboy kutit cosi na jednom autě, a já do města. na poště jsem si vyzvedla šaty a pokračovala do jednoho tutového obchůdku pro espressové hrnečky pro lišku k narozeninám. v sobotu zavřeno. na ten jsem sázela. a prokaučovala. nakonec jsem koupila ten nejkrásnější čajový hrnek (sama o něm přemýšlím), knížku hrdý budžes, poukaz na jídlo do té nejlepší restaurace a několik tulipánů. tak jsem se těšila, až jí to předáme, že jsem téměř nemohla dospat, jak se říká. šla jsem proto k rodičům na kávu, chvíli jsme koukali na snowboard na zoh, pak jsem si vzala dorotku na vodíko, že si ji odvedu k nám a pojede s námi na odpolední procházku. // doma jsem vycídila byt. opravdu fest. abych měla při finálním úklidu za tři týdny všechno jednodušší. jak já se už těším. ale musela jsem konstatovat, že se mi přeci jen možná maličko steskne, až postěhujeme všechny ty věci. znamená to tedy, že jsem si v tomhle bytě teda trochu zvykla? muhehe. odpolední ratibořická procházka .bylo tak nádherně, že tam byla spousta lidí. my došli ke mlýnu a kolem panského domu to vzali zpět. // večer oslava u lišky a davida. dívali jsme se na olympidáu. a pak na nějaký film se segalem a hrozně jsme to komentovali a nasmáli se.

jsem ráda, že jsme se nakonec rozhodli pro byt a ne pro domek. myslím, že s hypo na dům bych měla komplikace. navíc by to znamenalo každý volný vydělaný peníz investovat do domku, netvořit žádnou rezervu, nikam se nepodívat, nic si nekoupit. a žít v na půl zrekonstruovaném domě. // byt pro mě není žádné omezení, protože včetně splátky na hypotéku a náklady, bude všechno ve stejné výši jako tady v nájmu. a tak si můžu dál šetřit bokem, občas si udělat radost a ještě občas někam vyrazit na výlet či dovolenou. a to mě těší.

včera jsem dočetla knihu vrah v temnotě. do poslední chvíle jsem měla hrozně blbej pocit z té knihy. prostě strach. už už jsem sahala po další detektývce, tentokráte finské, ale přeci jen, měla bych to trošku prokládat. a tak jsem při kávě u našich objevila knihu kateřiny tučkové vyhnání gerty schmirch. a tak dnes začínám. // jdeme k padres na oběd a pak si ke mně přivezu svoji sis a budeme vymýšlet jeden jarní trip. udělám přípravu na celý týden, ať mám klid. a budu užívat zbytku neděle.

zoh mě těší. včera jsme s badboyem fandili českým biatlonistům, večer jsme byli zklamání z nepostupu nikoly sudové do finále. to je tak neobjektivní sport. a dnes pojede martina sáblíková tři kilometry. člověk je na svoji zem pyšný, že jsou lidi, kteří ji tak skvěle reprezentují. a pak se někde vyloupne zeman a je po hrdosti. a taky jsou neskonale výživné ty připitomělé diskuse pod články. povětšinou na novinkách.cz. ten server je hrozná sračka. už tolikrát jsem si dávala předsevzetí nerozklikávat ty diskuse, nečíst je. včera jsem rozklikla tu o tom, jak dvě norské běžkyně na stupních vítězů plakaly kvůli úmrtí bratra jedné z dalších běžkyň, která je jich blízká. to, co pod tím bylo za komentáře, bylo k zblití. fakt kolem nás žije hrozná kupa debilů a primitivů. a vypadá to, že je to každý druhý. húúúúú. téra

Žádné komentáře :