sobota 22. února 2014

puchýř na ruce. není to ta práce?

byla jsem propuštěna z badboyových služeb, omilostněna od škrábání jsem odjela domů. hardcore. fakt jako tohle škrábání. dům z první republiky. a nikdy tam nikdo nemohl škrábat. těch vrstev! badboy byl se z. něco zařídit, tak jsem se do jedné stěny pustila sama. nikdo mi neřekl, že když to přetřu mokrou štětkou, půjde to jakž takž samo. a tak jsem se tři hodiny pidlala se čtvrtinou stěny. a pak jsme to s badboyem namočili a už se to škrabalo téměř samo. dnes chce dorazit stěny obýváku, zítra bude škrábat strop, já penetrovat, a z. s pepou budou škrabat stěny ložnice a pak kuchyně. vůbec si neumím představit, že už se tam v pátek máme plnohodnotně nastěhovat. zítra jedeme do hk pro novou baterii do koupelny k umyvadlu, zásuvky a nějaké řemeslnické potřeby. bořík tak tráví spoustu času u našich, kde se nemá teda vůbec špatně, ale já mám pocit, že ho zanedbávám. dnes jsem se tam stihla otočit na oběd, pomuchlovat ho a zase jsem jela se činit. nemám vůbec představu, jak to s ním bude v týdnu, badboy bude v bytě pracovat, já musím chodit do práce a po večerech potřebuju balit. doufám, že bude byt už odproštěn od barevných nánosů, které se teď válí na zemi (ještě že máme nataženou skvělou krytinu na malování) a bude si tam moc hovět v pelíšku. 

krém vichy, které jsem si před dvěma týdny koupila, mě zatím nijak zvlášť nenadchnul. je lehký, i příjemný. ale to je tak vše. jeho jemná parfemace mi nijak zvlášť nevoní a naopak mám celkově pocit, že moje pleť začala vzdorovat a začíná být místy zase pubertální. není nad kosmetiku značky himalaya. koupila jsem si cca před rokem od nich krém a je úžasný. stejně tak pleťová maska. krém stojí pade!!! maska kilčo. a mám v merku ještě jejich čistící gel a peeling. když už, tak už. vichy si už asi nekoupím. to jsem přemýšlela spíš o něčem příjemné od biodermy či clinique. i will see.

dokoukávám olympiádu, když mám zrovna tu možnost, těším se z úspěchu českých borců. // překvapil mě velký obrat na ukrajině. tak třeba přeci jen všechno dobře dopadne. // jedu udělat nákup, sjedu pro mého minipsíhopřítele a vyzvednu badboye. padneme dnes za vlast. za tu českou. velmi rychle. téra

2 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

Ja Biodermu koupila poprve dnes. Do ted jsem byla na Avène. Clinique ma take velice dobrou reputaci. Musime to vsechno probrat.Takze kdy dame skype Terus? Ala

téra řekl(a)...

jůůůů. chci si s Tebou povídat. a jsem zvědavá na Tvé dojmy s Biodermou. večer budeš online? že bychom pohovořily? :)