pondělí 10. února 2014

sliby se mají plnit nejen o vánocích.

smíšené pocity. nijaká nálada. // včera jsme se sis hledaly ubytování přes airbnb v berlíně. našly, líbilo, odezva žádná. dnes jsem si vytipovala další ubytování a už se jeden kluk ozval. přes to čekám ještě na něco. // ráno jsem se nechala vytočit, protože opět studenti nesplnili to, co měli. šla jsem si třísknout dveřmi a rozdejchat to do sborovny. další hodinu jsem to rozdejchala tak, že jsem dala test. ať si to ti, kteří své povinnosti poctivě plní, s těmi neplniči vyřídí sami. // od makléře jsem dostala info, že ta kupní smlouva má staré parametry a banka ani katastr ji nevezmou. takže ji nebude dělat majitelka, ale makléř. a nemělo by se nic posouvat. ### milá slova v práci v lékárně nahlaste jméno školy a své jméno a udělejte si za tisícovku nákup, musíte to vyčerpat. a tak jsem jela. lékárna bez clinique a biodermy. koupila jsem si celou sadu curaprox kartáčků a krém od vichy za nehorázné prachy. tak jsem na něho zvědavá. a pak ještě pár dalších drobností. // jdu dát prát pračku, umýt nádobí, vyvenčit mýho nejmilejšího bořimíra, číst a spát. nachystáno na celý týden dopředu, takže pohoda jazz. 

včera ty skoky na lyžích. naši nezaskákali špatně, ale přesto jsem doufala ve víc. milé překvapení na bedně v pořadí kamich stoch, peter prevc a anders jacobsen. rakouské kometky bez medailí. ### do toho čerstvě opuštěný z. tak jsme ho u nás ubytovali na noc. chjo. snad udělám výběrové řízení na ženu pro něho. nebo nevím. když jsme všichni tři v tichosti stáli na balkoně, on tiše vzlykal, bylo mi ho tak líto. a věděla jsem, že badboy je moje jistota. takový můj maják, ke každému může lodička v nouze doplout. i po těch letech ho mám tak moc ráda. téra

Žádné komentáře :