úterý 25. února 2014

tak a je to.

mám schválenou hypotéku. třikrát hurá. ten balvan, co mi padal ze srdce, ten bylo slyšet až v tramtárii. trošku jsem trnula, protože ložnice je už vymalovaná a obývák se právě teď maluje. kuchyň je téměř doškrábaná a zatímco z. škrábe, pepík za ním už penetruje. poslední dobou jsem se příliš nevídala s tonym a mildou. nějak jsme na chvíli přerušili kontakt. a včera jsem přijela do bytu, oba mě halasně zdravili oblečení v pracovním, štukovali a škrábali. strašně mě to dojalo. // takže jsem si chtěla tvořit svůj wish-list na jaro. je na něm kvalitní životní pojištění se vším všudy. a to jedu podepsat v sobotu. spolu s nákupem kuchyně. linku, kterou budu mít, má ve svém bytě i z části módní návrhářka, která tvoří šaty pod značkou la femme mimi. má nad ní teda nádhernou mozaiku její vlastní tvorby. no tak tak zručná teda (zatím) vskutku nejsem. hrozně se mi líbí vršky kuchyňských linek pouze jako regály, kde jsou hrnečky vzhůru nohama. ale asi to není nejpraktičtější /prach a tak/ a nejsem si jistá, že by mi to doma prošlo. ale copak má být domov jen o praktičnosti? nemám ráda praktické věci. resp. do určité míry samozřejmě ano. ale jinak jsem holka milující roztomilost, kýč a nápad. takové to všechno na jedno brdo mě vůbec nebaví.

konečně se ke mně dostal hypnotizér od larse keplera. mám takové sestupné tendence jako při čtení harryho pottera. když jsem harryho začala číst, byly vydány teprve čtyři díly. a já četla jako první čtvrtý díl ohnivý pohár, pak jsem si dala azkaban a pak první dva díly. stejně tak postupuju u keplera. nejdřív jsem přečetla svědkyni ohně (třetí knihy), pak paganiniho smlouvu (druhá), pak vyšel písečný muž, a teď teprve začínám hypnotizéra, který je první. dá se to všechno číst, aniž byste znali ostatní díly, ale aby mi všechno zapadlo do té mozaiky, potřebuju hypnotizéra přečíst. do toho mi jedna klientka přinesla prý báječnou severskou detektývku. takže se mi to tu kupí. a to jsem ještě nedočetla tu finskou. // první velký cíl tohoto roku splněn. téra

2 komentáře :

Alice řekl(a)...

gratuluju! :)
a ty otevřený police se mi taky líběj ale zase nemám ráda hrnky vzůru nohama takže by to bylo už uplně nepraktický :D
a Hypnotizéra sem četla a hrozně mě to štvalo! je to tak divně psaný... dočteno jen z povinnosti no...

téra řekl(a)...

do soboty to musím promyslet, no, jak s tím vrškem. určitě nějaké skříňky nahoru ano, ale klidně i pár otevřených polic jen tak. uvidím, až budu před tou kuchyňskou linkou v Ikee stát :) // jsem na Hypnotizéra zvědavá, protože mně hrozně Kepler styl vyhovuje a všechny ty tři knihy mě moc bavily. tak snad :)