čtvrtek 13. února 2014

ten biftek byl špatnej. syrovej, nepropečenej .- a co to bylo za biftek? - tatarský.

dejvické divadlo. benefiční představení. dealer´s choice. zbyl nám jeden lístek. představení skvělé. byl to asi podruhé, co jsem byla na představení tohoto souboru a bavila jsem se od začátku do konce. byť to bylo tříhodinové. // na chvíli se mi dnes ulevilo. šla jsem na sociálku, proč mi ještě neposlali výpis za loňský rok. to posílá praha, to vám přijde. aha, mojí mamce to přišlo už v pondělí. tak jsem to zkusila jinak. za dva týdny končím v podnájmu, kvůli vašemu papíru nemůžu podat daňové přiznání, čekám na schválení hypotéky. bude ze mě bezdomovec. reakce? můžu vám to vytisknout tady. tradáááá. a tak jsem odvezla konečně podklady účetní. zašla jsem za mamkou do špitálu na čeking. a pak jela učit drobotinu. vždycky se při hádání kartiček ptám, co je při hře nejdůležitější? odpověď je vždy všude stejná: nekřičet a snažit se být i tak nejrychlejší. nejsoutěživější klárka mi povídá vyhrát. ano, vyhrát. to je fakt. // spát nebo si číst? lenost a spánek zvítězí. a proč by taky ne. je půl dvanácté. téra

Žádné komentáře :