sobota 15. února 2014

vole co?

všechno je špatně. // to by se asi na blog psát nemělo, co? // vrátili jsme juniora. strašně mě to unavuje. každé dva týdny víkend ála velká voda. malej otesánek bez absolutního vychování. umí poprosit a poděkovat. ale přijde mi, že je jako malé vlče. zatím se jeví jako chytrej a bystrej kluk, ale levej úplně na všechno ostatní - neumí kopnout do míče, běhat, nebude jezdit na brusličkách ani na kole. místo toho bude počítat příklady. bude mu sedm, nemá žádné stravovací návyky, vymrzuje v každém jídle. za ty čtyři roky jsem ho nikdy neviděla něco sníst, aniž by se v tom nepřebíral. cpe se sladkým. je to normální cvalík. vzteká se. je oprásklej. neumí se chovat. a já mám pocit, že víkend jednou za dva týdny je úplně promarněnej. tentokráte byl u nás od pátku do soboty, což je ta lepší varianta, protože přijede v pátek večer, navečeří se (porýpe se v něčem), vleze do vany, vytopí koupelnu, dívá se na gumídky a my padáme únavou dřív než on. ráno mnou v sedm třese, jezdí s autem na ovládání, volá na boříka. ponimrá se v snídani, pak v obědu, pak zjistím, že zbodnul balíček žvýkaček. vyleje čaj na stůl, na zem a pak na sebe. dnes se rozčílil, že vyhrávám v člověče, nezlob se, to už mi ruply nervy a odešla jsem u badboyovy mum na půdu přehrabovat se v krabicích s oblečením, které má přijít na aukro. a pak jsme ho odvezli domů. // nemám ambice být nějaká náhradní matka. ani se o to nepokouším. vím, že mě má rád, já jeho taky. ale občas si říkám, jaká by to byla úleva, kdyby to tak nebylo. badboy by měl vyšší výplatu, protože by neplatil alimenty, neprojezdili bychom kupu benzínu do tramtárie a zpátky, nemusel by stále nějakým způsobem komunikovat s bývalou manželkou, která je bohužel blbá jak štoudev a domluva s ní je na všech frontách mizerná. její komunikační schopnosti se omezují na různá vyhrožování. a já z toho mám akorát migrény. dnes úplně nesnesitelnou. // druhou stránkou věci je ta, že badboy byl, dle mého názoru, kdysi pěknej ťunťa, kterej vůbec nepřemýšlel o důsledcích svého jednání, a tak se dostali během krátkého manželství do dluhů. vůbec mu nepřišlo divné, že když je ona na mateřské, musí být všechno na něho. a dokonce podepsal i to nejstupidnější majetko-právní vyrovnání. takže část jeho příjmů jde na dluhy, které by asi byly jakžtakž v pohodě, kdyby to kdysi nenechal dojít dál a jeho závazky nebyly postoupeny dál. to, co platí exekutorům, jsou hrozné částky. a vím, že si může za tohle kvůli blbosti sám, ale pořád nerozumím tomu, jak může stát vůbec dovolit to, aby z nijak vysoké dlužné částky vyrostla dle mého názoru astronomická suma. kdo těm kokotům dovoluje pást se způsobem, kterým se pasou? proč je všude na západě běžné, že částka, která připadne exekutorům, je nižší, než částka dlužná, a tady je to přesně naopak? exekutor je člověk, který má vzdělání. vykonavatelé jsou lůzři s učňákem a chováním naprostých čůráků. ano, tohle slovo padlo na mém blogu poprvé, a snad i naposledy. kdysi jsem po telefonu měla s jedním takovým čest, naštěstí si na mě prostě nepřijdou. jsem pevně rozhodnutá nikdy nedojet tímhle způsobem na badboyovu minulost. zatím je to občas hra na kočku s myší a DOUFÁM. opravdu strašně DOUFÁM a snad i věřím, že tomu bude už brzy konec. téra

jo a prohráli jsme. ale jen o gól. a hráli jsme dobře. tak co. a kamil stoch je prostě novej polskej adam malysz. a já mu to přeju. a nejvíc pak kasaiovi, který má v jednačtyřiceti letech stříbro. kdo by to byl řekl?

2 komentáře :

Magee řekl(a)...

No, tak koukám, že ty pevné nervy spíš potřebuješ Ty. Ale myslím, že to zvládáš, co jsem tak četla o juniorovi už minule, tak je to sice vtipné, ale zažívat bych to teda nechtěla. Snad z toho brzo vyroste. ;)

téra řekl(a)...

Magee, dnes to na mě nějak padlo. Nebývá to moc často, protože většinou mám v hlavě nějaký záložní plán a ošéfované své věci, příjmy a tak na všech frontách. Ale občas je to na budku, no:/