čtvrtek 4. září 2014

i´ve been waiting for ages.

tak dneškem mám skoro padla. zítra jen dva kurzy. a víkend. tak už jen asi tak čtyřicet dva týdnů a jsou zase letní prázdniny. muhehe. jsem z dneška taková rozčarovaná. jedu na otočku učit jeden kurz, kde, zdá se mi, nemají děti zase takový zájem a zkouší mě. finančně to také není žádná pecka. odmítla jsem přitom včera takový hodně zajímavý kurz, kde by to bylo asi na dlouhodobou spolupráci, tj. určitě by to neskončilo příštím červnem. but what can I do now? dnes, když jsem si nestihla uvařit, a byla jsem ráda, že mám zbyteček sojového masa na kari s hráškem a celozrnnýma těstovinama v ledničce, přidala jsem si k tomu pár cherry rajčátek a bylo po všem. a zase jsem odjela pryč. nebudu si ale stěžovat. páč svoji práci mám ráda. a tohle je jen začátek roku. a všechno si to sedne. // a zítra. zítra učím od deseti v centru. pokud se mi podaří vstát v osm, půjdu si na chai latté do jedné kavárny hned vedle, kde je krásný gauč, a s knihou to tam bude úplně nejideálnější. tak jo. si povíme. téra

Žádné komentáře :