čtvrtek 11. září 2014

kam se posunout?

vytáhla jsem si z knihovny devět povídek od j.d. salingera. dostala jsem ji před více než osmi lety, přesněji 14.1.2006, protože k věnování dopsal i datum. se salingerem mám pouze jednu čtenářskou zkušenost. kdo chytá v žitě. když jsem tu knihu četla, přála jsem si být holdenem cauglfieldem. objevuji poklady v mé knihovně. někdo objevuje garderobu ve skříni, já knihy v knihovně. // dnes jsem seděla s liškou a pak i markét v kavárně. a m. mě zpravila o tom, jak si její maminka po našem kafíčku myslí, že jsem chytrá a je krásné mě poslouchat. asi nečte můj blog, haha. bárbí zase říká, že jsem moc domýšlivá a sebestředná. to asi jo. a proto si myslím, že botky, které jsem si dnes koupila, jsou ty nejkrásnější. nové chelsea botky. s kováním vepředu i vzadu. když jsem je loni sháněla, nikde nebyly, musela jsem si je objednat od niky chic. koupila jsem si je dnes o číslo větší. taková moje specialitka. primární lymfedém mi občas trápí nohy, a ne vždy je mám jako laňka. tak aby mi v nich i v horších časech bylo dobře. za prvé nosím poctivě kompresní punčochy, za druhé má pravidelná strava slaví velké úspěchy. odprošťuju se od tuku. ačkoli jsem se dostala do zvláštního potravinového delíria. i když to je asi špatné slovo. jídlo se pro mě stává palivem, nikoli potěšením. jím sice skutečně pravidelně, ale mám pořád pocit sytosti a ztratila jsem absolutní chuť jíst. banány si půlím, muesli tyčinky si půlím, krajíce celozrnného chleba překrajuji, kromě pressa, které prostě sladit musím, odmítám pít cokoliv sladkého. dnes jsem si dala malinovku v kavárně a bylo mi z toho tak divně, že jsem ji dala dopít lišce. mám sice radost z výsledků, moje jídlo mi chutná, baví. ale teď si připadám jako robot. a to dodržuji poměry bílkovin-tuků-sacharidů-zeleniny. pravda je, že nejsem unavená a za posledních pět týdnů jsem neměla ani jednou migrénu. // snad se časem všechno srovná. // příští víkend hlídám čivavu. jupííí. téra

Žádné komentáře :