pondělí 1. září 2014

my start comes tommorow

pro mě je až 2. září pořádný pracovní den. včera jsem si stáhla dva filmy the fault in our stars a potom dokumentární slzy gazy. to by na mě ovšem nemohla přijít hned v počátku filmu o vztazích mezi palestinou a israelem neuvěřitelná únava. a já po dvou měsících, možná i po více, usnula už o půl desáté. a spala až do osmi ráno. // dopoledne návštěva veteriny. škoda, že ti psíci mají tak maličké mozečky, že se jim nedá rozumně nic vysvětlit. šli jsme s bóřou zrušit operaci. měl jít ve čtvrtek, měl bouličku za uchem. úplně zmizela, zbyl po ní jen malý stroupek. čekali jsme tam dvě hodiny. moje šelmička se klepala jako o život, stále se chtěla mazlit. nejdřív jen se mnou, ale pak boříka zlákal pán, který seděl o pár židlí dál. netuším, co zvířata cítí, ale během naší čekací doby - dvou hodin, byla utracena dvě zvířata. otrava. nějaký imbecil u nás pohazuje po venku otrávené cosi. takže teď budu muset na mého psího kamaráda dávat o to větší pozor. &&& dnes bych potřebovala jít spát brzy, ale nechce se mi. udělala jsem si seznam toho, co stihnout. zbývá mi tam neodškrtnuté pouze nalakování nehtů. tak ráno. ale jinak jsem se docela činila. // velkou novou věcí pro mě bude chystání jídla do krabiček s sebou. a to tak, aby to bylo vyvážené. takže jsem dnes dusila zeleninu, vařila sojové maso a celozrnné těstoviny a zítra z toho bude už jen studený salát chucený kari kořením. sváči do krabičky. na můj vkus teď jím hodně. nejsem zvyklá na svačiny. těm se teprve učím. dnes mi přišel zpátky jídelníček, a mám tam často v poznámkách, že jím zkrátka málo a metabolismus nemá šanci pracovat. 

jdu spát. alespoň to zkusit. bez holek gilmorek na dobrou noc. jen s knížkou. u té je šance, že zavřu oči dříve. // úplně nejvíc jsem dnes litovala tonyho. jel za mojí sis do moravské metropole, a odtáhli mu audi pryč. už se s ní sešel, ale co s tím asi musel mít starostí. téra

Žádné komentáře :