neděle 21. září 2014

over and over.

eda je doma. dnes si ho markét odvezla. je mi po něm smutno. je to psí tvor, který potřebuje lidské teplo. ta pětikilová čivava se ke mně urputně tulila celou noc. občas se setkali s boříkem, který se ke mně tulil z druhé strany. to je život. lol. dopoledne se velmi nízko povalovala mlha. venku se to tvářilo sychravě. to je přesně to, co já bezmezně miluju. loni jsem si přesně na tohle počasí koupila v sekáči skvělý svetr. jediné, čím rozjasňuji takový den, jsou růžové tenisky. odchodily se mnou berlín, krumlov a nosím je hrozně ráda. než si koupím nb tenisky, tyhle jsou parádní náhradnice. badboy má opět trable se zády, ten se ráno téměř nezvedl, a tak jsem naložila psí duo, poté duo sis&tony a protrajdali jsme babiččino údolí. u mlýna byli jídelní stánečky, připravili nám kávu z automatu, jak příznačné. vítal nás pan mlynář. všude se povalovalo spadané listí, chyběla panímáma, která by nabízela koláče. k tomu tam byly jiné děvčice. a pak jsme minuli zámecký park a vydali se zpět k autu. oběd a káva na chalupě. a s vejslužkou pro badboye, s jedním psím a jedním sestrošvagrovským duem na palubě jsem nabrala kurz směr kostelec. // čtu knihu zachránit! příběh ženy, která ukrývala rodinu anne frankové. jsem v počátku. ale je to ten druh literatury, který mi zvedá adrenalin, děsí a zároveň zkrátka baví. a dnes jsem se začetla do kusu babičky. četla jsem ji už nespočetněkrát. během roku se k ní několikrát vracím a čtu si různé úryvky. to je tím místem! // moje mum si v červnu koupila takovou tu pytlovitou kabelku v orsay. camel barva. takový ten vak. byť je to asi nepraktické, hrozně se mi to líbí. a nika z blogu nikachic má krásnou hnědou diego od wanga. tu už obdivuji nějaký ten pátek, protože ona už ji nějaký ten pátek má. a vypadá zkrátka skvěle! stále je můj top michael kors, ten kvůli ceně a té variabilitě. černá kožená je přeci jen na pěknou řádku let a k téměř jakémukoliv outfitu. na ebay jsem se dívala na diego v černé. mám ji na instagramu. je skvělá. ale ta hnědá, ta hnědá! &&& nalakovat si nehty a do postele. rýma, která se zdála, že mě již po čtyřech týdnech opouští, nabrala další dech a je to snad ještě horší než předtím. v sedm hodin večer už obvykle nemůžu dýchat, nepomáhají kapky, pomáhá jen eukalyptový olej ve vaně a hodně silný zázvorový čaj. ten si dopřávám teď. vanu už mám za sebou. // zítra další pracovní týden. komu to vadí? mně teda ne! téra

Žádné komentáře :