pátek 26. září 2014

princezna woe.

celkem nudný týden. jen spousta práce. a věřte, že mám-li za sebou středu, znamená to, že mi téměř končí týden. a to čtvrtek učím regulérně celý den a i v pátek mám dva kurzy. ale prostě! // badboy doma marodí se zády. a ještě pár týdnů bude. jestliže jsem onehdá zmiňovala, že to není žádný velký myslitel, a kdysi jsem se čílila nad tím, že nemáme ani společný tejst na filmy, tak co je mi na něm dost sympatické, že sleduje dokumenty a filmy z 2. světové války a dělá mi doma historickou osvětu. a tak když jsem zmínila, že pojedu v prosinci do drážďan, začal mi vyprávět. ||| včera jsem si v knihovně vyzvedla knihu agatha raisinová a výletníci  z dembley. a večer mi volal taťka, že mu v knihovně pro mě dali ještě knihu agatha raisinová a vražedná setba. tuhle roztomilou sérii anglických "detektývek" moc miluju. četla jsem oba předchozí díly agatha raisinová a otrávený koláč a agatha raisinová a zlý veterinář. není to ten typ detektývek, kdy se bojím, je to ale takové vskutku milé čtení. &&& dnes se sešlo šest týdnů a já mám stále silnou rýmu. ale už se mi vaří voda se solí, kterou si nalouduju do lahvičky od kapek do nosu a budu si solit nos. a hned vedle se mi vaří cibulačka. budu trávit víkend doma v v posteli nebo v kuchyni. mám v plánu vařit polévky, a těstoviny s cuketou. a dívat se na filmy. dodívat se na film slzy gazy a zkouknout film hvězdy nám nepřály. a taky na nějaké gilmorky. of course. // ve středu 1. října se v americe odvysílá první díl 10. série criminal minds. a já se šíleně moc těším! jenom mi tam po odchodu agentky blake vůbec nesedí hrečka jennifer love hewitt. mám ji spojenou s trošku jiným žánrem. ale zkrátili jí vlasy a vypadá docela seriozně. tak kdo ví, že jo. // dnes jsem při svém zeleninovém nákupu neodolala časopisu svět ženy. za pár kaček, ale přílohou bylo několik produktů od yves rocher. mám s touhle kosmetickou značkou jen pramalou zkušenost v podobě krásně voňavých sprcháčů, a tak jsem si vybrala časopis, kde byl miniparfém Quelques Notes d´Amour. a voní krásně. je to ten typ vůní, které miluji. // a už se těším, až si v říjnu objednám washi pásky a udělám si nástěnku ve stylu vivi. protože její blog je zkrátka ňuňu. a nástěnky miluju. a moji kuchyň to prozáří. ||| včera jsem byla s markét večer v kavárně. přišla na chvíli liška. vždycky říkáme s markétou, že už dnes fakt jen na hodinku. maximálně na dvě! znáte to, že jo? v jedenáct, po čtyřech hodinách sezení, jsem ji hodila domů a ona pravila, že bych měla jít ještě k ní na kafe a že mě eda rád uvidí. no a tak jsme seděly, houpaly nohama na lešení, které mají na domě, potahovaly slimky ke kávě a plánovaly pečení cukrové. jen se rozchumelit!

dnes mě napadlo, kolik slovíček ještě v angličtině vůbec neznám. a začala jsem si je podle slovníku vypisovat. jen dle toho mobilního. a projížděla jsem všechny svátky v angličtině. i ty, u kterých se u nás příliš nezmiňujeme nebo neučíme. a pak mě napadla spousta dalších spojitostí. ||| a moc si chci pořídit tenhle plakát, protože natáliji a kesidu čtu už strašných let a tohle mi přijde jako nejlepčí nápad. a vlastně bych to měla asi stihnout, než odletěj na zéland. 

storka z výuky dětí: učíme se, jak se zvířátka. na řadu přichází kartička s obrázkem slepice. viktorek se mě ptá, jestli vím, jak se narodí kuřátko. a tak mu říkám, jak snese ta slepička to vajíčko a sedí na něm a pak se z toho vylíhne kuřátko. on stále pokyvuje hlavou a pak praví to já vím! ale předtím ta slepička toho kohoutka musí strašně milovat! xxx málem jsem lehla. jenže zachovat dekórum učitele, to se musí. // jo a dostala jsem pozvánku na stužkovací večírek. jen zrovna budu v brně a následně ve vídni. xxx tak a konec hlášení. snad jen, že mě mrzí konec kariéry thomase morgernsterna, protože jsem tuhle rakouskou kometku měla opravdu ráda! xxx a petr čech si zase zachytal. jupijajou. téra

Žádné komentáře :