středa 3. září 2014

yep. just two days.

středa večer, dva pracovní dny za mnou a pocit, že je už konec týdne. byť čtvrtek bude oproti loňsku taky pěkná honička. ||| včera to byla divočina. rozběhl se mi nový kurz pro mrňátka. mně se to líbilo, myslím, že i jim se to líbilo. tak jo. // řekla jsem si, že budu věci odbourávat postupně, takže jsem udělala přípravy, dala vanu, a pak jsem teprve mohla dočíst řadu nešťastných příhod a básničky od karla kryla. a pak jsem usnula a probudil mě až budíček. a když jsem si čistila zuby, přišel badboy z práce. mám ráda, když se po ránu přitulí, byť není tulivý, ale vím, že je prostě tam. tenhle týden se zase míjíme. to je známka toho, že začal skutečně školní rok. dnes jsem odučila tři kurzy v jedné firmě, v jednom městě (ano, tam kam jsem jela včera omylem), sedla jsem do auta, přejela do jiného města, tam odučila tři další kurzy, z toho ten jeden byl těžce našláplý, byla jsem nadšená. poté dodržet pravidelnou stravu a naobědvat se. a nakonec jsem se usalašila s knihou na větrné hůrce nad kávičkou v jedné restauraci, abych tam přečkala hodinku do dalšího kurzu. tahle milá hodinka bude trvat jen do října, pak mi ji vyplní další firemní kurz. dva dětské kurzy, to bylo už spíš takové milé potěšení, a domů. /// už pár dní chrchlám, kašlu, a teď se mi spustila rýma. dnes mě začalo pobolívat ucho a nakonec mi zalehlo. takže jsem musela smlouvat v lékárně o meducínu, která se nebude do ucha kapat, protože na to jsem šíleně háklivá. já si i hrozně opatrně myju vlasy, abych neměla vodu náhodou někde poblíž uší. tak jsem dostala jakési prášky, a je mi už teď lépe. na zítřek je snad všchno nachystáno. mám tady uvařený čaj, a chystám se zalézt do postele, chvíli číst, a pak se propadnout do říše snů. /dnešní sen chci vymazat z paměti. můj badboy už totiž tři měsíce nekouří, a v mém dnešním snu jsem ho zahlédla s cigaretou a pak se mi vysmál, že jsem tak naivní a myslela si, že nebude kouřit? xxx ještě že realita je příznivější a on skutečně abstinuje/. tak dobrou s kobrou. téra

Žádné komentáře :