čtvrtek 23. října 2014

some languages are so sexy!

hele, vůbec nemám chuť psát. zítra mě čeká ten nejsmutnější pohřeb. a v pondělí další. v týdnu zemřela z. jeho mamka na rakovinu. za celý život jsem absolvovala šest pohřbů, a teď během třech dní hned dva. tenhle týden jsem se snažila zabavit prací a nemít příliš velké chmury. a dnes to na mě zase všechno spadlo. // po dlouhé době žiju tím, co je. nestavím si žádné vzdušné zámky. poslouchám letter to you od lenny. čtu deník kastelána. líbí se mi to moc. víc než veselá aristokratka ve varu. asi začnu zase řešit tu moji bouračku z jara. aby ten sráč viděl, zač je toho loket. taťka v týdnu probere s jedním zástupcem pojišťovny, jestli je to takhle možné, jak to pojišťovna zazdila. jestli bych to neměla řešit s advokátem, znovu to otevřít. jelikož jsem nebyla stanovena viníkem nehody. on bohužel taky ne. nemít šikovného badboye a kliku na to, že někdo prodával stejné auto, jako mám já, na díly za super cenu a dost blízko, stálo by mě to fakt jmění a možná bych uvažovala o novém autě. takhle mám auto jako předtím. dopravka to prý vyšetřila blbě. o tom jsem přesvědčená od začátku, dokonce jsem si jistá, že to takhle neudělali jen za jeho úsměv. // jak jsem se zase rozohnila, a to jsem to už chtěla nechat být. ale dnes mě mum&tony přesvědčili, ať to tak nenechávám. tak asi ne.

dostala jsem dnes od sis dodatečně k svátku agathu raisinovou a výletníky z dembley. to její zklamání, když jsem jí řekla, že jsem si to už přečetla. že mám zmáklou celou tu sérii. totiž, tvořila jsem pro mum&sis wishlist, a knihy m.c.beaton jsem tam zařadila. nicméně jsem seznam neaktualizovala. ale mám ji ve své knihovně, a to je podstatné. téra

Žádné komentáře :