pátek 31. října 2014

times flows.

nějak se to ve mně všechno mele. // a badboy má nejspíš něco s plotýnkou/plotýnkami. teď je na rentgenu. měl se dnes nechat uschopnit po šesti týdnech a vyrazit od pondělí do práce. v úterý se během procházky téměř skácel a od té doby funguje tak nějak provizorně, nespí, nemůže ležet, v noci pochoduje po bytě. až dnes zvedla doktorka varovně prst, že to můžou být plotýnky a sama se divila svému rozhodnutí, že ho ještě neposlala na rtg nebo ct. // já měla příjemný třídenní pracovní týden. příjemný až moc. bez ironie. ve středu káťa v baru jsi jediná z mých kamarádů, kdo má rád svoji práci. a to je docela smutné prohlášení, ne? ve středu jsem měla o kurz méně, a tak jsme s káťou vyrazily tour de bars. nějak mě to poslední dobou baví. badboy je totiž vlivem bolesti zad docela protivný, je si toho vědom, a proto, aby si to nevyléval na mě, podporuje mé trajdání po venku. skvadra některých barů je prazvláštní. ve středu mi chodily na stůl panáky a já je zase nechala odnášet. řídím. odpověď a co jako? tak snad rozum ještě mám. navíc netuším, kde lidi berou to, že nepiju-li, musím se hrozně nudit. hele ne, no. // taky jsem odevzdala svůj netbook tonymu na přeinstalování. prý dej mi max. dva dny. od středy nemám žádné info. tak třeba o víkendu. každopádně bez ntb to znamená, že mám hotovou přípravu téměř na další dva týdny. buď ležím ve vaně, nebo čtu a nebo dělám angličtinu. not bad. anebo si jen tak přemýšlím. // přišly mi ty nejtřpytivější náušnice a zlatý řetěz. ještě kšiltovka a budu badgirl. haha. téra

Žádné komentáře :