neděle 12. října 2014

včera neděle byla. vlastně dnes.

včera jsem doporučovala na FB knížku od evžena bočka "aristokratka ve varu" a dnes jsem předběžně k svátku dostala od bočka knížku deník kastelána. a taky krásný diář na další rok a nejvoňavější švestkový krém na ruce z manufaktury. a to jsem si tak postěžovala, že nemám co číst. půjčila jsem si od mum román od charlotte linkové "šmírák". četla jsem od ní v létě naprosto skvělý román a hrozně dobře jsem se u toho pobála. a taky mám doma konečně staříka. analfabetka mi přišla skvělá. ale každý tvrdí, že stařík je prostě lepší. jsem zvědavá. // před chvílí si tu markét vyzvedla edu, a vezla z prahy z nějaké pozůstalosti tři velké krabice knih, tak jsem si pět klasických knížek vytáhla.

v noci se psí duo opět vehementě tulilo a o půl osmé už jsem opět musela být nastoupena s vodítky a vyvést je na krátkou ranní procházku. badboy má vycházky pouze dvě hodiny odpoledne, takže na oběd k našim jsem šla sama. byla jsem zaúkolována, abych probrala prádelník u sis v pokoji, který se postěhuje ve čtvrtek k ní do bytu do brna. no tak jo. seděli jsme u ní v pokoji ještě s tonym a lovili "poklady". odcházela jsem s ikea taškou a další igelitkou. a to jsem zlikvidovala veškeré školní materiály, které u našich ještě byly. sbohem, onomastiko, teorie jazykové kultury, světová literaturo, současná literaturo, dětská literaturo, a další literatury a jazykovědné předměty. nejvíc jsem váhala při vyhazování u slavistiky. takovou práci jsem si dala s přehledem slovanských jazyků a jejich rozdílů oproti ruštině. rusky jsem kdysi četla. sice jako bodnutá včelou, ale četla. jen ten přízvuk mi dost nešel. 

když přinesu domů něco nového, v rámci zachování rovnováhy se musím taky něčeho zbavit. a tak jsem se zbavovala spousty věcí. mraky zbytečností a papírů jsem schovala do pytle a je to určené ke spálení. badboyova minulost v několika deskách, která už není aktuální, půjde pod buřty. rovnou jsem si přerovnala celou "knihovnu" v ložnici. byť tu používám jako knihovnu jen z části. ale to porovnáváníčko. to bylo. ve třičtvrtě na sedm jsem odpadla do vany. a o hodinu později předávala čivaváka edu jeho paničce. měl na ni pořádnou pifku. a mně se tak líbilo mít ho tady. tak zase někdy. 

dnes jsem těžce zhřešila. badboy si dělal navečer domácí hranolky a já si minimističku dala. je mi hrozně těžko. vůbec nejsem zvyklá už dva měsíce jíst něco takového, a už vůbec ne odpoledne. patří mi to. další jídlo těžšího kalibru plánuju až na štědrý večer, a to se na to budu muset nějak připravit. tak ráno zase zpět k ovesných sušenkám, které pekla moje mum, slazené agávovým sirupem, a zdravím překypující. haha. téra

btw garcina v criminal minds byla ve druhém díle 10. série awesome. dnes jsem si ho pustila. kdo by to byl řekl, že vrah bude mít tolik citu a ona pak bude ještě úžasnější, než už je?! dává to smysl?

Žádné komentáře :