neděle 19. října 2014

víkend?



www.instagram.com/terkalovescoffee
vnímám, že už to nebude takové jako předtím. a začínám se s tím pomalu smiřovat. myslím, že v pátek, v den pohřbu, to na mě padne ve stejné, možná ještě větší míře znovu. moc mi chybí! 

v pátek jsem potřebovala nějak fungovat, zahnat chmury, a tak jsme s badboyem vzali psí smečku a vyrazili do lázní, na procházku podél řeky. v jysku jsem se stavila pro rám. měla jsem kliku, bílý rám s rozměry 30x40 byl o polovinu zlevněný. a tak mi plakát z číčavkleci už krásně visí na stěně. večer jsem potřebovala provětrat hlavu, a tak jsem vyrazila  s markét, liškou a davidem na kávu. cappucino s javorovým sirupem, zimní edice, fantazie. // před pár lety jsem viděla v kiku kýčový porcelánový hodně barevný cupcake. docela jsem se tomu tenkrát smála. jenže uběhlo jen pár týdnů a já na jednou zjistila, jak by se mi zamlouval na nějakou bižu. a že je to prostě největší roztomilost. pozdě. už je tam neměli. chodím tam slídit pravidelně a nic. na fb mi začala chodit doporučení od přátel, kde je sehnat. i v místní lázeňské kavárně, kde si připadáte jako v pohádce, je mají. ale myslím, že budou cenově nadsazení. proto když mi magee na instagramu a následně apča na fb doporučovaly obchod nanu nana či tak nějak podobně. apča mi nabídla, že mi ho za tři týdny přiveze. v pátek mi markét přinesla k svátku jeden cupcake ála kasička, námořnické náušnice a propriety k ústní hygieně. dělá totiž zubní hygienistku a pravidelně od ní dostávám roztomilé kartáčky a minipastičky. a stejně využiuju i ten z nanu nana. 

včera jsme vyrazili na procházku opět do lázní a kolem řeky a zakončili krásnou podzimní procházku kávou a domácí bezinkovou limonádou. seděli jsme v restauraci hned vedle francouzského okna do zahrady, všude spousta vřesu, zkrátka podzimní paráda.

dočetla jsem napínavý román šmírák od německé autorky charlotte linkové. její věci jsou zasazené do anglického prostředí. řeknu vám, že mám ráda severské detektývky, ale to se vůbec nedá srovnávat, co se týká napětí, románům od linkové. v srpnu jsem od ní četla zapomenuté dítě, přečteno snad na jeden zátah. // včera jsem začala číst od evžena bočka "deník kastelána".  //  odpoledne, v čase badboyových vycházek, jdeme na kávu a vafli s indiánkou a pepou. a jinak mám dnes v plánu pelíšky a hrdýho budžese. a taky vymýšlení halloweenských hodin. téra

Žádné komentáře :