sobota 25. října 2014

what to read?

nejzajímavější literární tipy, knihy, které mě zaujaly a moc bavily, třeba si někdo další dobře počte.

M.C. Beaton - série knížek o Agathě Raisinové
Charlotte Linková - Šmírák, Zapomenuté dítě
Evžen Boček - Aristokratka ve varu, Deník Kastelána
vše od Ireny Douskové
František Kožík - Na křídle větrného mlýna, Neklidné babí léto
Lars Kepler a všechny čtyři detektývky
Haruki Murakami - Norské dřevo, Kafka na pobřeží, Na jih od hranic, na západ od slunce, Po otřesech, Sputnik má láska
Márina Nematová - Vězeňkyně z Teheránu
Mario Puzo - Kmotr
Sassonová Jean - Majáda, dcera Iráku
Lorenzo Silva - Bolševikova slabina
Nicholas Sparks - Milý Johne

to mě napadlo během chvilky. léta si vedu seznam přečtených knih, mám jich tam stovky a každá kniha je něčím dobrá a zajímavá. sama mám na wishlistě spoustu další literatury. na fb je mou velkou inspirací stránka svět literatury. // po včerejšku se musím nějak psychicky rehabilitovat. takže jedu k anetě na oslavu narozenin a pak vyrazíme v čska po barech asi. moc jich tam není, takže maximálně po dvou. haha. badboy je benevolentní, je stále doma, ale toleruje moji potřebu vypadnout. tak jsem ho dnes alespoň při vycházkách vytáhla ven na espresso. // bezmezně obdivuji udělámeztebenejvícčíču kosmetiku na stránkách the balm cosmetics. mám nějakou úchylku na oční paletky. a nejvíc mě baví odstíny selfish, sophisticated, sexy a sleek. // a šál od burberry. urputně na něj myslím. liška se mě ptala, jestli si nechci koupit fejk. asi fakt nechci. // to jsou marnivý starosti, co? ale věřte, že poslední dobou mám tak černé myšlenky, že tohle mě alespoň odvede někam pryč. koupila jsem si alespoň v kiku růžové a fialové vykrajovátka a budu mít letos linecké ála princezny, zámky a kočičky. hezké. přímo kjůt. téra

Žádné komentáře :