pátek 3. října 2014

život kontra realita.

www.ebay.co.uk

sleek. kupovala jsem si obvykle mono stíny nebo nějakou mini paletku, max do stovky. ale čím víc jsem viděla kosmo holek, které chválí paletky od sleeku nebo urban decay, tím víc jsem chtěla nějakou zkusit. vybrala jsem si od sleeku. a badboy mi ji koupil k narozeninám. není to tahle na fotce. mám takovou barevnější, což je s podivem, protože já jsem prostě můra, jak má být. a tahle by se ke mně hodila mnohem víc. ale chtěla jsem něco jiného. a tahle bude asi další. dívala jsem se i na rtěnky. ale nejsem příliš rtěnkový typ, vlastním všehovšudy čtyři rtěnky a jeden chubby stick. that´s all. // 

||| jak jsem dnes taková celá vymletá, tak jsem přišla od lékaře, chtěla jsem si odlakovat nehty. zašla jsem do koupelny, na chvíli se zasnila a najednou jsem zjistila, že jsem si odlíčila obličej. no děkuju! na druhý pokus jsem si teda odlakovala nehty. ||| konečně jsem po sedmi týdnech fest rýmy vyrazila k obvoďákovi pro antibiotika. a tak mi už snad bude líp. 

sedím si tak u obvoďáka, který má sdílenou čekárnu ještě s jednou lékařku. lékařka má na dveřích obrovskou ceduli, že dnes neordinuje. přijde jeden tmavší spoluobčan, zatluče na dveře. žádná odezva. stojí naproti dveřím a průběžně to stále zkouší. pak přijde druhý tmavší spoluobčan, oba stojí vedle sebe a střídavě ťukají na dveře. po cca pěti minutách, kdy je po očku pozoruju, se ten jeden zeptá, jestli tam doktorka je? zvednu hlavu od knížky, prstem ukážu na ceduli a čtu si dál. oni oba dál ťukají na dveře. po minutě mi to nedá a přečtu jim ceduli. poděkují a odejdou. a já myslela, že negramotnost v našich končinách je jen pověra. lol.

tenhle víkend bude opět v léčebném módu. a už se podívám na všechny ty filmy. nově mám život adele a hrozně se na něj těším. tak zítra. // taky mě čeká projít znovu všechny šanony a učebnice a předpřipravit se na pár týdnů. a překopat koncepci výuky pro děti. v jedné školce mi bylo řečeno, že nemůžu s dětmi vůbec soutěžit, protože je to učí rivalství, a to oni nepodporují. málem jsem si z toho sedla na zadek. já, která všechny poctivě odměňuji samolepkami. rozděluji každou hodinu děti do skupinek úplně jinak, aby každý týden vyhrály jiné děti a během měsíce byli speciálně odměněni všichni. u většiny témat mám nějakou soutěž. a jak má pětileté děti jinak zabavit? máme si kreslit? nebo sedět v kroužku a povídat si? když to vezmu do detailu, tak i pexeso je soutěž. nebo hra na sochy - vypadávačky. to je soutěž taktéž. jsem z toho taková přešlá, protože mám za tři roky zkušenost, že na základě soutěží toho do sebe děti vstřebaly nejvíc. trošku mě to demotivovalo. takže mě čeká i víkend překopávání témat a činností. xxx mrzí mě to z toho důvodu, že opravdu děti hodně povzbuzuji, chválím, snažím se motivovat a nikdy by mě nenapadlo děti učit rivalitě, ale na druhou stranu je důležité vědět, že ne vždy v životě budou vítězi. a na konci lekce měly děti samolepek stejné množství, protože každý vyhrál v něčem úplně jiném. prý si to tak přejí rodiče! a školka soutěžení nepodporuje. téra


Žádné komentáře :