neděle 23. listopadu 2014

brno a vídeň.



instagram.com/terkalovescoffee
fajn víkend to byl. brno a vídeň. v brně žije moje sis a já tam už nebyla fakt dlouho. v pátek mě naložil tony a frčeli jsme. my se před lidmi dost hašteříme a vypadá to, že se nemáme moc rádi. ale máme tenhle svůj humor takhle najetý, vyhovuje nám to a bavíme se tím. ale cesta byla v klídku, zajímaly mě některé věci jak to mají muži, haha. tak dobrý. mužská perspektiva vyřešena. hrozné parkování u sis, půl hodina ty jo. to děvče by se mohlo z fleku vdávat. nejlepší kari/mangová/pórková omáčka s kuřecím masem a domácími noky. s noky já musím opatrně k večeři. a pak vege restaurace s veselým názvem junk food, kde jsme si dali jen pití, ale já už při pročítání jídelního lístku věděla, že se tam druhý den po návratu z vídně musím vrátit na tempeh burger se salátem. // lóže částečně sdílené s tím nejlepším černým retrívrem, který měl nejdelší čumák na světě. ráno cesta do vídně se student agency. metrem jsme dojeli do centra k rathausu, který je neskutečně fotogenický. tam už byly zcela nečekaně vánoční trhy a nebylo to tam přecpané lidmi. uličkami jsme se protoulali až do samotného centra, zašli do stephans dómu, zapálili svíčku, kochali se tradiční vánoční výzdobou, v lushi jsme si se sis udělaly radost koulí do vany. já to tam prostě miluju. ty vůně a ty milé slečny prodavačky. pak jsme zašli do komiksového obchodu a nakonec zakotvili ve starbucksu. zítra se musím zeptat svého zubaře, zda tam nebyl. měla jsem pocit, že ten muž u okna je celý on. došli jsme pak k albertině, ale nezbývalo nám už moc času. další starbucks, cesta kolem prezidentského paláce, lavičky, stmívání se, znovu rathaus a tentokrát přeplněné trhy. a pak zase zpět do brna. šest hodin bylo krátkých a přeci dlouhých. // večer jsme zašli na ten tempeh burger. tony byl celý paf z toho, že mu to chutná, když si ode mě kousl. prý je z toho celý zmatený, něco veganského je super. tak jo. a večer česko. ve dvě jsme to zatáhli. // dnes šel trojístek sis&tony&terka na výstavu bodies a já šla nekulturně místo toho do vaňkovky. nakoupila nějaké vánoční dárky, nejkrásnější vánoční papír a válenky. takové ty, jak se nad nimi všichni mračí. obdivovatelé uggs kvůli tomu, že tohle nedosahuje ani náznakem kvality pravých ovčích bot, a ostatní proto, že je to prostě nevzhledná bota. ouky douky. mně je v nich ale dobře. koupila jsem si ty nejnižší, světle hnědé. za pár kaček v c&a, záruka dva roky. až se mi za dva měsíc rozlepí, tak je vrátím. // zbytek skvadry stále na bodies, takže jsem opustila vaňkovku a šla do centra. všude zavřeno. to není praha. dělala jsem si zálusk na vegetariánský oběd v rebiu ve špalíčku, ale volala sis, že chtějí maso. a tak jsme skončili v jedné skvělé restauraci, kde jsem měla nejlepší gnocci s lososem, špenátem a cherry rajčátky ever. // pak už jsem se těšila na badboye a boříka. leč tony si chtěl dáchnout. se sis se dívali na simpsonovi a pak usnuli. tak jsem dupala a myla nádobí, až teda zavelel, že odjezd. a teď jsem doma, zítra mě čeká dopoledne zubař, a pak nějaké to učeníčko. a docela se na ten svůj režim zase těším. příští víkend čekám velectěnou návštěvu z prahy. a začíná advent. nemám adventní kalendář, ani čtyři svíčky. ale mám krásnou mašli na stromeček i na dárky. lol. téra

Žádné komentáře :